Nou ben gister naar de V&D geweest..maar geen poncho te bekennen Ik was in Den Helder dus misschien ligt het er aan in welk filiaal je bent Ach nu maar verder zoeken dan..misschien op de markt ofzo?
Ik zit iedere dag door weer en wind op de fiets dus ik zal het helaas niet kunnen redden met een poncho...ik denk dat ik gewoon bij de H&M ofzo kijk voor een goedkope jas..ik moet er nog tot maart mee door dus heb een hele winter te gaan.
Ik ga de skie jas van mijn vriend dragen. Hij zat voor mijn zwangerschap erg ruim, dus zal ie strakjes wel mooi passen. Een collega had dit ook gedaan, was er zelf nog niet opgekomen. Maar probeer wel zo lang mogelijk mijn eigen jas te dragen. Hij gaat nu nog dicht, maar daar heb ik nu niks aan. Mijn buik moet nog heel veel groeien
ik zou gewoon op de markt kijken, en gister zag ik ze ook in een foldertje. van de ter stal geloof ik, maar denk dat dat soort winkels ze straks ook gaan krijgen hoor. alleen nog even geduld want de wintercollecties zijn nog niet overal
Ook ik heb dat probleem, maar het was snel opgelost, mijn vader heeft nogal een flinke buik en heeft een bodywarmer en daar koop ik een goedkope fleece trui onder, ik ga niet voor 3 a 4 weken een andere jas aanschaffen!
hoi ik heb het zelfde probleem ik heb mezelf een goedkope jas gekocht gewoon bij de lidll 19,95 hahahah maatje 50 gepakt maar wie weet ? groetjes anita
Je kan ook een lekkere dikke trui aandoen en je jas open houden Dan is het alleen niet te hopen dat het min 20 word haha