Winterjas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suusefruus, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Hallo, Ik lees even mee ben ook opzoek naar een mooi jas . Ik zit te denken aan een mooie poncho, maar waar kan je een mooie pocho vinden die dik genoeg is om tot november door te dragen?

gr tanna

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb inmiddels een nieuwe jas gekocht. Bij de Wibra, voor 25 euro, hij staat nu op de voorkant van de folder Wie rekent koopt bij Wibra Ik heb 'm in het zwart. De onderste knoop zit precies aan de bovenkant van je buik dus dat gaat prima! Ik vind 'm nog best leuk, in ieder geval leuker dan de jas die ik 2 jaar geleden aan had ;)

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Ik heb 3 jaar geleden een winterjas gekocht bij de V&D. Zo'n 3 kwart jas en dan een maatje groter.

Zat erg lekker, en mag hem deze winter weer uit de kast trekken omdat mijn buikje dan ook op z'n grootst is!!!!!!!

4. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Ik denk dat ik ook eens op marktplaats ga kijken...ik krijg mn oude jas ook niet meer dicht!
    En inderdaad om er weet ik het hoeveel geld voor uit te geven zie ik eigenlijk ook niet zitten,maar ja je moet toch wel een jas hebben voor van de winter hahahahahaha!!!!

5. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    H&M. Ik heb een donkerblauwe "jegging" die kwam 30 geloof ik. En er hingen ook gewoon skinny jeans- broeken.

Verder weet ik ook niet als ik een jas ga aanschaffen. Ik heb al een aantal dikke golfjes geprobeerd, maar die maken me zo dik....:(

Groetjes

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou dames ik zat ook met het zelfde probleem en vandaag toch via internet een leuke betaalbare jas gekocht. Was ook niet van plan om 90 euro uit te gaan gegeven. En de jas kan ik strakjes (zonder buik) ook nog aan. Je kunt op deze site tweedehands maar ook nieuwe jassen voor een leuke prijs kopen. En vandaag besteld morgen in huis :)

Hier onder de link van de site:

www.fashion4mamas.nl

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Met deze vraag zat ik dus ook. Eigenlijk vind ik het zonde om een jas te kopen speciaal voor mn dan dikke buik. Kan m maar zo kort aan dan en daarna zal ie wel veel te groot zijn.

Ik zat al aan een vest te denken en dan een dikke sjaal ofzo. Ben benieuwd naar de reacties, ga ze nu even lezen:)

8. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Heb laatst een hele mooie skinny van Mamalicious gekocht. Mooie donkerblauwe wassing en hij zit heerlijk. Heb ook een broek van HM, maar daar zit haast geen stretch in. Het model heet: Gerry slim jeans en kostte ong E50,-

9. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ben inmiddels ook geslaagd voor een leuke spijkerbroek bij de H&M. Voor 40 euro. Skinny, grijs en met stretch. Ziet er uit als een gewone. Alleen dan met een hoge band. Zit heerlijk.

10. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    wat een leuk topic ik denk dat ik dan ook voor de poncho ga al ik hem kan vinden natuurlijk en anders is een dik vest of een trui met een bodiwarmer mischien ook een optie als je niet zo ver de winter in moet maar ik doe de poncho denk hahaha

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36

Bedankt voor de tip! Is idd niet duur. Ik moet de hele winter door en ik zit veel op de fiets en we hebben een hond dus ben veel buiten. Dus een poncho is dan echt niet warm genoeg. En normaal haal ik meestal ook elk jaar een nieuwe jas, dus waarom nu niet ;)

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik doe ongeveer 3 jaar met een jas en aangezien de mijne nu zo'n 3 jaar oud is mag ie wel vervangen worden. Maar dan koop ik liever volgend jaar een nieuwe als ik niet meer zwanger ben.

Ik trek gewoon mn oude jas aan en daaronder een vest omdat die knopen vast niet meer dicht kunnen. Desnoods nog een dikke sjaal erover. En fietsen naar mn werk is minstens een half uur, dus ik fiets mezelf ook wel warm.

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Daar heb je ook gelijk in Romy. Dan fiets je jezelf idd wel warm. Ik wacht nog even af, ik zag ook een jas die heeft een plooi achter, die 'groeit' dus met je buik mee. En als je niet meer zwanger bent, valt hij weer gewoon. Tenminste dat is de bedoeling ;)

14. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik zou Asos.com in de gaten houden. Ik hou echt van die site. Heeft sowieso veel leuke zwangerschapskleding! Heb nu nog geen jassen gezien, maar die komen ongetwijfeld nog.

15. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Heb van de week een jas gekocht bij V&D. Knopen tot bovenkant buik, daaronder loopt hij wijd uit. Daar kan ik nog wel ff in groeien. Bovendien hebben ze nu een actie: via de site kan je een waardebon van € 20,- uitprinten.

16. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Dit heb ik ook gedaan.. Gewone jas van h&m die vanaf de borsten wijder valt. Heb ik na de bevalling tenminste ook nog wat aan..

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik heb bij Hans textiel een winterjas gekocht...een gewoone maar er kan echt wel een dikke buik in. In het fucsia roze en bovenin 3 knopen en de buik is gewoon los dus dat kan mega groeien!:D Ik ben uitgerekend voor eind april...en winterjas gebruik je vaak tot half maart dus optimaal gebruik van maken.

18. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ik heb vandaag een leuke poncho aangeschaft. Ik ga met de auto werken dus ik hoop de winter zo wel door te komen. Als ik een warme trui aandoe, en handschoenen... Mijn buik heeft hier nog heel veel plaats in :D

Deel Deze Pagina