Hoi hoi, Nou ik ben net zwanger (vanmorgen getest) en als ik vanmiddag thuis kom wil ik het mijn mannetje eigenlijk origineel vertellen. Hebben jullie tips! Over de telefoon zag ik namelijk niet zitten vandaag! Ik hoor het graag, gr Angelique
als eerste hartelijk gefeliciteerd. je kunt ook babyschoentjes of sokjes inpakken en hem cadeau geven. denk dat dan de boodschap wel overkomt. laat je even weten,hoe je het hebt gedaan en hoe hij reageerde? groetjes miranda
Ik heb met valentijnsdag hem de positieve test gegeven. Hij had al wel een vermoeden omdat ik er de dagen ervoor weinig over praatte omdat ik er zelf al van overtuigd was dat ik zwanger was . Maar ja valentijnsdag is een beetje ver weg dan ziet ie het wel aan je dikke buik . En idd over de telefoon is wat afgezaagd. Heb verder geen tips maar maak er iets moois van. Silly
ik heb s'morgens om 6.00 uur getest die dag. Mijn man lag nog te slapen Heb zeker een half uur zenuwachtig met die test in mijn handen rondgelopen Ik kon het maar niet geloven! Ik heb hem dan wakker gemaakt en de test laten zien. Eigenlijk had ik een cadeautje gekocht(voor de baby,zo een mobile voor boven het wiegje) Ik wou dat cadeautje samen met de test afgeven,maar ik was zo opgewonden dat ik het vergeten was
In de boeken winkel heb je een heel leuk boek pap vertel eens, dat zijn allemaal vragen die je ventje dan kan invullen over hem enz enz. het is een heel leuk boek en denk dat het dan wel aanslaat.
Oh, hier kan ik wel wat mee! Ga even eerder naar huis van mijn werk en dan loop ik even langs het winkelcentrum! Ik hou jullie op de hoogte! groetjes
zal inderdaad heeeeeeeel hard afraden om het niet over de telefoon te doen. Helaas was ik zo een domme overenthousiaste muts kon niet wachten tot die bij mij was, was zo enthousiast en tja aangezien ik ook erg impulsief ben had ik hem al aan de telefoon voor ik bedacht shit shit shit zo moet ik dat niet doen. maar goed hij is toch wel supppppppppppppper blij
De eerste keer kwamen we er samen achter en nu voor de tweede testte ik alleen terwijl hij de hond aan het uitlaten was... thuis heb ik 'm gewoon die test gegeven en hij schrok enorm. We hadden het beide niet verwacht... Dat boekje van Kluun "Help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt" is ook erg toepasselijk om te geven
Bij me eerste zwangerschap woonde we nog niet samen en woonde ik op kamers een huisgenoot is die nacht 3x naar de nachtapotheek gereden haha. Ik heb me vriend toen die nacht zovaak proberen te bellen dat toen hij de vorige ochtend wakker werd en belde gelijk en zei je bent toch niet zwanger toen ik ja zei heeft hij helemaal niks gezegd hoorde hem wel in de auto rijden zonder iets te zeggen alleen maar zuchten voordat ik het doorhead stond hij benden aan de deur. toen hebben we heel lang naast elkaar gezeten zo van en nu?
Ik had een fles kinderchampagne gekocht en het boekje Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun, gegeven. Hij wist het toen al wel. Zat in Parijs toen ik erachter kwam dat ik zwanger was/ben. Hoorde het aan mijn stem door de telefoon
Dat van kluun vind ik ook een goede! Ga zo even op zoek. Als ik eerder thuis ben dan hij,heeft hij al iets door haha
Hij wist dat ik dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik was twee dagen overtijd. Hij las de krant, het was zaterdagochtend. Ik ben naar boven gegaan en heb op de badkamer de test gedaan. Meteen heel duidelijk ! ZWANGER ! Ik ben nog nooit zo snel de trap af gerend, met de test in mijn hand ! Toen was het voor hem meteen duidelijk ! Naderhand heb ik een boekje voor hem gekocht, en ook een mok, slabber en rompertje waar op staat "mijn papa is de allerliefste". Groetjes, Nikki F
haha.. ehm.. en deed het raampje van ons toiletje in de caravan open en riep GEFELICITEERD... haha, hij wist niet dat ik weer getest had!
Ik heb bij mijn 2e aan mijn man gevraagd of hij wat wilde eten..Ik maakte toen een beschuitje met rose en blauwe muisjes klaar.... Die heb ik hem gegeven! Het boekje kende ik al maar ik wilde gewoon eens een keer iets anders doen Misschien een idee
ik heb het verteld na een weekendje weg ....we kwamen thuis ...en ik heb stiekum getest .... daarna zei ik tegen hem ...goh schat ..hoe zou je het vinden om met 6e op vakantie te gaan ...hij begreep het meteen
weten jullie wat leuk is om het te vertellen?je neemt zelf een test en als je zelf weet dat het pos is dus je bent zwanger haal je nog een test en doe je de test met hem erbij dan gaat hij ook met jou afwachten of het positief zal zijn of niet?terwijl jij het allang weet hahahah,heb ik gedaan bij manlief....
Flauw heh dat ze dat zo snel doorhebben. Ik had hem dus aan de telefoon en wilde het gewoon niet zeggen. Hij zou toch de volgende dag weer thuis zijn. Maar zegt ie na een paar minuten al wat is er? hoe gaat het met je? ik zeg ja hoor gaat goed, maar beetje moe. Zegt ie ineens, ben je zwanger? Aarrrrrghhhh... Hij was wel heel blij en heeft gelijk roomservice gebeld in zijn hotel en een lekker glas champy genomen!