Kreeg ineens een goed idee! Gewoon een lange wollen poncho kopen en over een fleece trui doen of oven je jas die open is...
http://www.vancranenbroek.nl/content/in ... Itemid=105 ik heb hier eergister een winterjas gekocht voor maar 6,95... maatje xxl hahaha een beige van een soort 'suede" met grijze bontjes erop dus het is misschien handig als jullie hier eens kijken groetjes van Ramona dit is mijn nieuwe jas
He die is wel leuk! Zal ook eens even gaan kijken dan, ik weet niet wat normaal jouw maat is? Ik heb maat 42-44 en in bv. de XL jassen van de Makro pas ik sowieso niet...
Hier wel al pas een gewone winterjas gekocht....kan ik straks zeker mooi na de bevalling aan. Als ik voor die tijd een dikkere jas moet dragen...kans zit er natuurlijk nog wel in...dan idd ook met dikke sjaal/poncho/vest onder open winterjas of over zomerjack. Ramona ziet er mooi uit...zeker voor dat geld. Ach...als hier de nood aan de man is, dan trek ik donkerblauwe jas van mijn vriend wel aan. Hij heeft het toch nooit koud...ook in de winter niet (loopt dan nog vaak buiten zonder jas of alleen dun jack) en hij heeft al een buik van zichzelf dus die jas pas ik zeker.
ik heb nu maat 40 42 , de xl van die jas paste me nu niet meer om de buik , vandaar dat ik nog een maat groter heb gepakt en die zat ruim succes ermee groetjes van Ramona
Ik heb afgelopen week een jas gekocht, bij toeval, bij de V&D. Een zwarte jas tot ongeveer tot 10 cm boven m'n knieëen. Het is een soort capejas idee, maar ook weer niet. De sluiting zit hoog en je krijgt het idee dat ie net onder je borsten valt.. Wat weer een lekkere verwarrende uitleg. Maar het is het capejas-idee.. die ga je sowieso heel veel zien deze winter. Valt ruim (heb gewoon een S'je gekocht) en kan deze na de zwangerschap ook gewoon aan, maar dan hopelijk weer in de slanke ik-vorm, haha..
mijn moeder is erg stevig en zij heeft net een hele leuke nieuwe winterjas gekocht. voor de grap heb ik deze eens aangetrokken en zit gewoon goed! zelfs op de schouders issie niet echt heel groot, terwijl ik zelf een maatje 42/44 heb sinds ik zwanger ben met een enorme toeter voor mijn buik. ik mag haar jasje nou lenen. verder leen ik poncho, die dingen zijn idnerdaad ideaal! ik ga er geen speciale jas voor aanschaffen, ben 5 december uitgerekend en vind dat toch wat zonde.
tsja een positie jas is misschien wel duur, maar ik wil het wel graag warm hebben. Sorry maar ik ga niet in iets lopen wat ik niet mooi vind, dan voel ik me gewoon niet lekker in mijn vel. Ik heb het geld er dus wel voor over.
ik had en heb nog steeds een poncho. niet zo'n dunne maar echt een jas gekocht bij de M&S... toevallig liep ik er toen tegen aan. ik weet niet of ze er nog zijn. lijkt gewoon een zwarte nette jas..
Poncho vind ik ook erg leuk ! Je hebt ook tegenwoordig in de mode van die soort jassen: [/img] http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... il_staand$ [/img] Waarom werkt het plaatje niet : : : -x-
ik heb er 1 gevonden 20 euro bij de hans textiel paars helemaal mijn kleur en gewoon een maat groter gekocht en straks met de sjaal der voor moet het lukken en voor de regen hebben we de paraplu (A)
Bij mijn 1e zwangerschap heb ik in de winter gewoon mijn ruimste winterjas gedragen met een warme sjaal eronder. Kon toen echt geen mooie jas vinden. Heb maat xs a s, dus je loopt dan echt voor paal in een jas die 2 maten te groot is vind ik. Een poncho is niet echt mijn ding, dus weet het nu ook ff niet. Toen werkte ik 40 uur in de week, en had ik een auto. Nu heb ik doordeweeks geen auto en ben een thuisblijfmoeder, dus tja. Nu past mijn buik nog wel in 2 van mijn jassen, maar straks! geen idee. Zie wel hoe ik dat ga oplossen. Vorig jaar hebben we amper een winter gehad joh, toen was het in december nog 18 graden, dsu tja....had je ook geen hele dikke jas nodig. Heb bij Noppies hier nog geen winterjassen kunnen vinden. 3 zaken hier verkopen het merk, maar geen winterjassen. Wil er wel graag hip bijlopen, zeker nu ik zwanger ben, doe ik extra mijn best. Dus als ik straks echt een hele dikke buik heb, dan zoek ik wel ff. annette
Ik ga van het weekend eens kijken bij Zeeman, Wibra en Hans Textiel. Iemand anders nog ideeen? Een poncho is niet echt mijn smaak, zoek meer een beetje sportieve jas.
Ha, mijn moeder kwam vandaag met mijn oplossing. Haar jassen zijn een maat groter dan de mijne, en ze heeft nog een mooie rode (sportief, waterafstotend) en een wollen blauwe (netjes voor mijn werk) die ik zo vna haar mag hebben.. Perfect dus..
Nou de knoopjes zitten meestal bij de borsten zeg maar En sommige jassen worden daaronder wijder.. Dus ja het is effe passen en meten haha, ben nog niet heel erg dik, dus kan nog niet oordelen ! -xxx-
Ik heb een jas met een deelbare rits, dat is zo'n rits met 2 lipjes, de ene trek je omhoog en de andere kan daarna ook omhoog waardoor het onderstedeel van de jas open kan staan. Deze jas had ik altijd al voor regenachtig weer. Ik weet zeker dat er meer jassen met deelbare rits zijn dus daar kan je ook om zoeken i.p.v. een poncho.