Winterjas

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    oh dat probleem herken ik heel goed...
    Heb als oud tiener/ begin twintiger anorexia gehad.. EN DUS IJSKOUD eeuwig.. ook een jas hielp niet, kwam van binnenuit..
    maar ik was dus eeuwig het meisje met de jas..
    trok m gewoon niet uit.. in de klas, binnen, hield hem aan.
    Tot ergenis van mensen: "Het lijkt wel alsof je meteen weer weggaat, doe je jas uit". hahaha

Maar nu is mijn gewicht, aan de lage kant, maar voor mij prima..
    ik doe het lekker met laagjes... extra vestje, of sla een sjaal over mn schouders.. ook makkelijk als t wel wat warmer wordt, trek je gewoon 1 laagje uit.. :)

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik was woensdagavond naar een feest bij ons in de stad en heb toen toch echt mijn winterjas aangetrokken. Was er ook heel erg blij mee, want zelfs met mijn winterjas had ik het nog wel een beetje fris.
    Verder probeer ik hem wel zo min mogelijk te dragen omdat ik bang ben dat hij anders niet meer warm genoeg is voor de winter.

3. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je hebt natuurlijk ook winterjassen en winterjassen. Mijn superdikke fluffy lange donsjas laat ik nog even aan de kapstok hangen, maar een gewone winterjas zou ik ook zo aantrekken als ik er 's ochtends op uit zou moeten. Nu ga ik eigenlijk 's ochtends vroeg niet lang naar buiten, behalve de paar meter naar de auto en een paar meter van auto naar kantoor dus dat red ik nog wel met een dikke sjaal. Ben trouwens echt een lichtgewicht en heb het altijd koud, heb gewoon erg weinig ingebouwde isolatie :).

4. Ik loop nog buiten met korte mouwen.. :)

5. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    De winterjas wil ik nog niet aan, maar ik heb een warm vest en die heb ik nu graag in. Vooral in de ochtend als ik mijn oppaskind naar school toe moet brengen. Heb de borgvesten voor mijn eigen kinderen ook weer voor de dag gehaald van de week.

En ik ben nu 25 kg kwijt en merk ook dat ik het eerder koud heb.

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Nou echt liep vanmorgen nog te zweten joh. Ik moet ook wat afvallen, heb het altijd warm.. niemand om mij heen lijkt het hier warm te hebben en dat is helemaal frustrerend (Hoi, het is koud he?.. Eh nee!) Haha en ben geen zomer mens haat die hitte. Nu hopen dat als ik ben afgevallen dat ik het ook kouder krijgt :)

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik dus ook :)

8. Gelukkig, dan zijn we niet alleen :p

Ik heb wél ijskoude voeten, trouwens ;)

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    Vandaag gaat het wel hier. Heb shirtje aan met lange mouw en daarover een colbertje. Met naar buiten een dunne poncho erover.

Gisteravond met naar de sportschool lopen toch m'n winterjas gepakt hihi

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Nee vind het nog niet erg koud lekker juist nog. maar ik pas hem ook niet meer en ga voor de laatste weken geen nieuwe aanschaffen:p

11. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Das grappig, dat liep ik vanmorgen ook te denken!
    Geen idee of het aan het gewichtsverlies ligt maar met de tweede keer -14 kilo heb ik het toch ook het gevoel dat ik het vaker koud heb. Heb tegenwoordig ook bijna altijd een hemd aan :)

12. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Hier ook eentje :) Incl de koude voeten.
    Was laatst ook buiten in m'n t-shirt, niemand tegen gekomen die dat ook had. Allemaal warme jassen, bahbah. Moet er niet aan denken..
    Net als toen het net zomer was geworden, liep ook iedereen nog met een warme jas aan terwijl ik al met m'n t-shirt rondliep.
    Ik doe hooguit een vestje aan, als ik het toch een beetje fris heb buiten.
    Ik heb het nu alleen koud als ik thuis ben en rustig ga zitten, dan kan ik wel even op de bank gaan zitten met een dekentje over me heen.

En boodschappen nu met een winterjas moet ik ook helemaal niet aan denken, heb het al snikheet als het winter is met een winterjas in de winkel dus laat staan nu.. Ik doe in de winter gerust m'n jas even uit tijdens het boodschappen doen, alleen dan zie je ook echt iedereen kijken :)

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik liep gisterenavond gewoon in mijn haltershirt buiten :D

Was dan wel met de auto ;)

14. sniffy

sniffy VIP lid