Welk alles in 1 pakket hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door luca75, 22 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Wij hebben sinds lange tijd Ziggo. Sinds ze samen zijn gegaan met UPC hebben wij de ene storing na de andere. Zenders ontbreken, internet is traag enz.

nu ben ik aan het kijken voor een andere provider maar ik wil niet van de regen in de drup komen. Er moeten 3 tv's kunnen worden aangesloten.

Welke provider en pakket hebben jullie en ben je tevreden?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    KPN, nooit problemen.. Voorheen zaten we bij Ziggo en was het elke week wel raak, geen of slechte verbinding

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij zitten nu nog bij tele2, maar gaan overstappen naar KPN.. Dat overstappen vind ik altijd wel gedoe, maar ze hebben nu gewoon een erg goede aanbieding.

Weet niet of je toevallig een mobiel abonnement bij KPN hebt? Dan krijg je echt veel voordeel!

Edit: bij tele2 ook nooit echt problemen gehad trouwens!

4. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ik ben net overgestapt naar Telfort! Heb gekeken naar iets wat vergelijkbaar was met wat ik nu bij Ziggo had.
    Ik heb nog geen ervaring met Telfort maar, alles beter dan Ziggo.
    Hoe ze dingen afhandelen, niet normaal.
    zo raken ze zeker nog meer klanten kwijt!

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #5 Strandbal, 22 sep 2015
    Laatst bewerkt: 22 sep 2015
    Wij zitten bij ziggo. Wij hadden ook nog een oude modem van UPC, maar ik had laatst gebeld naar ziggo omdat mijn abbonnement duurder was dan de pakketten die ze aanbieden. Dus ik had gebeld om te vragen wat ik zou betalen als ik geen telefonie meer wil, dat zou een voordeel hebben van €1,45.
    Bleek dat wij nog een oud pakket hadden van UPC en hebben meteen een nieuwe mediabox gekregen met allerlei opties en is het abbonnement aangepast.
    Is zoiets ook niet bij jullie?
    Ik heb hele goede ervaring en als ik naar ziggo bel word ik ook altijd heel netjes geholpen.

6. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    In de eerste instantie had ik naar Ziggo gebeld om te vragen wat ze voor mij konden betekenen, als ik hetzelfde abonnement wilde alleen dan zonder telefonie ( ik zat eerst ook bij UPC) dan was ik volgens hun zelfs duurder uit, toen vroeg ik naar de actie (eerste 6 maanden 34,95) was dat niet voor mij, maar alleen voor nieuwe klanten.
    Ik kon wel een pakket van 44,95 krijgen, maar dat was dan zonder opnemen en pauzeren en dergelijke. (Ik betaalde nu 59,00)

Hierdoor ben ik dus op zoek gegaan naar een beter abonnement en bij Telfort heb je voor 35,50 bijna hetzelfde als Ziggo, alleen dan minder internet (40 mb ipv 120)
    Maar goed, schijnbaar werd de 120 mb hier niet eens gehaald!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Alles in 1 glasvezel van KPN, werkt echt prima en omdat we alles onderbrengen bij KPN hebben we extra pakket tv zenders en dubbel internet data. Is wel de duurste dacht ik maar goed we hebben dan ook nooit problemen.

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik heb vorige week nog zitten vergelijken en KPN is goedkoper dan Ziggo.

Daarbij krijg je natuurlijk €5,- korting per maand op je mobiele abonnement (wat toch ook 60 euro op jaarbasis is!), en idd een gratis pakket, verdubbeling van je mb/s, belminuten en sms!

En heb nu de aanbieding dat het de eerste 6 maanden maar € 35,- kost, daarna € 60,-.

Alles bij elkaar opgeteld was KPN de goedkoopste van allemaal (ook goekdoper dan Telfort en Tele2).

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb Kpn compleet

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nu al 7 jaar bij KPN, zeer tevreden! :D

11. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Strandbal
    We hebben idd nog zo'n oud pakket. Kregen vorig jaar een mail dat als je je contract een jaar zou verlengen je een tweede ontvanger zou krijgen. Dat vonden we handig voor boven dus gedaan.

Stom van mij dat ik niet verder heb gekeken. Dacht dat de pakketten niet zouden veranderen.

Het jaar is bijna om.

We zouden een internetsnelheid van 120 mbs moeten hebben....hij haalt vaak de 4 nog niet eens. Sinds we die nieuwe wifi router van hen moesten plaatsen omdat we dan sneller internet zouden hebben (120 dus) hebben we dit gezeik.

Rtl 7 heb ik zwart beeld. hij staat wel op de goede plek maar ik zie m niet. Nu doet 24 kitchen het weer niet enz.

Steeds is er wat en het eerste wat er gezegd wordt is het ligt aan jou. Uiteindelijk blijkt het altijd aan hen te liggen ;)

Maar ik ga ze idd eens bellen.

12. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Wij zitten ook bij ziggo en inderdaad toen ze samen zijn gegaan, hebben ook wij problemen. Gebeld en ons kastje is gereset en alles doet het weer zoals het hoort

13. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik ga dit topic even volgen. Ben enorm Ziggo moe. Toen wij een keer een klacht hadden omdat de monteurs die dag niet zoals afspraak waren gekomen, zeiden ze doodleuk: "Dan ga je toch weg"

Sorry!?

Sindsdien om me heen aan het kijken wat beter is. Hoor graag de ervaringen van jullie.

14. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Ik heb nu ziggo, maar ga naar telfort. Daar betaal ik €25!!! per maand minder dan bij ziggo voor hetzelfde. Plus ik krijg daar een interactieve ontvanger in bruikleen terwijl ik van ziggo nog geen nieuwe hd ontvanger kreeg toen die van ons kapot was want we zaten nog in een oud pakket. En dan ben je 9 jaar klant.... Die 120 mbit internet van hun halen we ook niet. Zit met een speedtest op mn tablet gemiddeld op 50 en dat kan telfort me ook bieden.

15. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Hier exact hetzelfde verhaal bij Ziggo en probeer maar eens de pakketprijzen voor bestaande klanten op internet te vinden.. onmogelijk.
    Nu t abbonnement uitzitten, dan gaan we ook overstappen.

16. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wij hebben kpn! Heb er nooit problemen mee..
    we hebben interactieve tv, pluspakket, opnemen en internet dan..
    mn man is sinds kort van telefoonabbo van tmobile na kpn gegaan.. en betaalde eerst bij kpn iets van 52 euro en nu hij daar een abbo heeft nog maar 35 euro en ook nog verdubbelaar van mbs enz..
    Maarja het werkt echt super.. mn ouders en schoonouders zijn ook allebei overgestapt van ziggo naar kpn want ziggo had niks als problemen!

17. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Weet niet eens wanneer mijn abo afloopt. Volgens mij november.

18. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij zijn twee jaar geleden overgestapt van Ziggo naar KPN en is een goeie zet geweest, alles nieuw en goedkoper...hebben KPN compleet.

19. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Precies dit, wij hadden Telfort. (Die gaat over een KPN lijn heen)
    Maar omdat m'n gsm abbo van hi automatisch KPN werd, daar heen gegaan voor verlenging abbo en vertelde ze van kon compleet met alle kortingen. Wij zijn dus pas geleden overgestapt. Ik heb nu een KPN abbo en m'n partner ook. Ik kan via een app mijn mb's etc geven aan m'n partner daarnaast bellen we onderling gratis. kregen het kids pakket gratis per mobiele abbo 5 euro korting en verdubbeling van abbo. Ook het tv kastje van m'n zoontje die op z'n kamer staat kregen we gratis.
    Hebben jaaaaaaaren bij Telfort gezeten en waren daar ook erg tevreden over, maar omdat dit een leuke aanbieding was zijn we toch overgestapt.
    We hebben kpn compleet, dus huistel, tv's, internet en mobiele abbo's

20. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    De mensen van kpn en telfort. Hoe zit het met digitenne. Werkt dat goed?

Deel Deze Pagina