Erg leuk! Ik had ook een vergelijkbaar model gezien. Heb je hem net of al langer? Ik twijfel namelijk om hem te kopen, omdat ik bang ben dat de mouwen al snel lelijk worden. Dus ik ben eigenlijk benieuwd naar de ervaring van anderen.
Deze heb ik vorige week gekocht. Heerlijke jas! Zit superlekker.... maar.... ben bang niet superwarm bij -5 tot -10 Baal er zelf ook een beetje van. Hij is niet gevoerd bij de armen.
Ooh dat is jammer! Maargoed dat ik hem niet heb gekocht, ik twijfelde heel erg of hij wel warm genoeg zou zijn. Het is wel een enorm leuke jas!
Oeii die is wel duurder van Prenatal heb deze gezien bij C&A Dames Zwangerschapsjack Het lijkt bijna dezelfde jas Save
Eindelijk een jas gevonden die niet al te warm is. Ik heb het al snel warm en iedere jas die ik tot nu toe heb gehad was al snel te warm voor mij. Vreselijk vond ik het om swinters door een warme winkel te moeten lopen met een jas die ook nog te warm is. Bij de reviews stond al dat het meer een tussenjas was maar voor mij helemaal perfect voor de winter.
Mee eens hoor! Maar doelde er alleen op dat het volgens mij ook tegen de ZP- regels is om meerdere topics te openen met hetzelfde onderwerp Dus dat dan deze of die andere gesloten mag worden 👍🏻