Ik wil graag een e-reader, lees nu op mijn telefoon maar dat leest niet zo lekker. Ik heb een abonnement bij Bliyoo en zou dit graag op m'n e-reader ook willen. Vind het zo handig dat ik voor 10,- onbeperkt boeken kan lezen ipv dat ik ze moet kopen. Lees ze toch maar 1 keer... Nu schrijft Bliyoo dat er een speciaal ontwikkelde reader is maar ik vroeg me af of je de Bliyoo boeken ook op een Kobo reader kan lezen. Iemand een idee? Of, als je de Bliyoo e-reader hebt, is het wat...?
Ik ben gestopt met bliyoo omdat er maar een geschikte ereader voor is en deze erg slecht aangeschreven staat vergeleken met andere merken. Jammer dat ze die keuze gemaakt hebben. Op de meeste ereaders kun je met een bibliotheek abonnement ook lezen, dus misschien is dat een optie?
Was er al bang voor idd, kon weinig goede recensies vinden. Maar ik wist niet dat je met een bieb abonnement kon lezen op e-readers, ga ik daar eens naar op zoek! Kunnen de kids ook nog luisterboeken lezen Heb je zelf zo'n e-reader die dat kan?
Heb ook een ereader. De Kobo HD glo. Zo blij mee. Mijn man download boeken en zet deze op de ereader. Kost niets.
Het moet kunnen, maar heb het eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd Heeft meer te maken met het genre wat ik lees hoor, de bieb (maar bliyoo ook) heeft daarin een beperkt aanbod en had alles al uit, dus zit vast aan bol.com
Heb geen ervaring met Bliyoo. Ik heb zelf een abbo bij Elly's choice. Ik heb een programmaatje op de computer waarmee je heel makkelijk de boeken op je e-reader kan zetten(heb er één van kobo). Je moet alleen wel eerst even de boeken op je computer downloaden. Weet zo even niet hoe het programma heet.