voel me totaal niet zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door winniethepoeh19, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh19

winniethepoeh19 Niet meer actief

hoi hoi
    ik moet ff me verhaal kwijt
    de titel zegt het al .
    ik voel me totaal niet zwanger ben zo 20 week maar heb nog echt geen buik.
    en heb nergens last van al vanaf het begin al niet echt.
    zelf me zwangerschaps streep is er nog niet eens.
    en als ik naar de verloskudige ga dan wel ben ik er weer weg is gevoel gewoon weer weg.
    hebben hier meer last van 20 week nog geen buik en voel zich niet zwanger?

mvg winniethepoeh19

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

die zwangerschapsstreep heb ik nooit gehad dus mss hoef je daar ook niet op te wachten.

En wacht maar dadelijk voel je je uk lekker vaak schoppen, ook op plekken en tijden dat je liever iets anders zou doen :) Er zijn er wel meer die met 20 weken nog niet echt eenbuikje hadden. Je zou t kunnen benadrukken door een band om te doen ofzo. Je zult zien dadelijk maakt je uk een groeispurt en heb je en buikje!

3. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Oh inderdaad, wacht maar tot je ineens een toeter krijgt en de beeb voelt bewegen...heerlijk is dat! (die toeter niet, die zit toch alleen maar in de weg ;))
    Maar die schopjes....schattig!

4. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Hoi meis,

Ik ben nu 21 weken ver en ook ik heb nog steeds geen buikje. Kan al mijn kleren nog aan en er zit zelfs niks bij wat eventueel al een btje strak zit. Vind het wel heel erg jammer, want ik ben zo trots en blij dat ik het graag aan iedereen wil laten zien, snap je een btje wat ik bedoel? Maar laten we gewoon afwachten, misschien komt het inderdaad nog wel als de beeb een groeispurt gaat maken. We houden elkaar op de hoogte goed :)

Liefs
    Monique

5. winniethepoeh19

winniethepoeh19 Niet meer actief

hoi meid

zo heb ik het dus het zelfde.
    ik heb ook vertel je het aan iemand kijken ze je dom aan van
    nou is niet te zien dat je zwanger bent met zo blik
    nou hoop het dat het snel wat gaat groeien zal ik heel blij zijn
    en tuurlijk houden we elkaar op de hoogte.
    heb ik ook wat om te ketsen die zelfd eheeft als ik haha
    anders mag je msn van me wel als je wil dan hoor ik het wel

gr winniethepoeh19

6. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Als ik tegen mijn cliënten vertel dat ik zwanger ben kunnen ze me ook vaak nauwelijks geloven. "ja, maar je hebt nog geen buikje? Hoe kan je dan al zo ver zwanger zijn?" (22 weken). En: "mijn buik is nog veel groter dan die van jou" (mensen van middelbare leeftijd). Klinkt soms inderdaad bijna als een verwijt of alsof er iets mis met me is.
    Kan ook handig zijn dat je nu zelf nog kunt bepalen wie je wel of niet wil dat het weet. In strakkere kleding zie je het wel degelijk en ik ben ook al lang uit bijna mijn hele kledingkast gegroeid. Ik grap nu dat ik daarvoor gewoon superslank was ;) Geloven ze blindelings en zijn eerder blij met een verklaring dan dat ze me arrogant vinden. Overigens heb ik laatst de foto's van de zomervakantie ingeplakt, toen ik net wist dat ik zwanger was. Jeetje, wat een platte buik, inderdaad! Vond ik toen helemaal niet.
    Sinds ik met de zwangerschapsyoga ben begonnen is het pas echt voor mij geworden dat ik straks ook echt moet gaan bevallen. Je wordt daarin bewust gemaakt van je lijf en alles wat zich er in af (gaat) spelen. Daarvoor kon ik ook nog nauwelijks geloven dat ik zwanger ben.

7. Niet meer actief

Ik heb ook nog niet echt een buikje, maar ik en me vriend kunnen de baby al wel voelen :D

8. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Des te sneller groei je straks! :D
    Een goeie vriendin van mij was helemaal "plat" tot 24 weken, daarna ging het ineens hard joh, en nu is ze nog dikker dan ik :D

En ja mensen kunnen er soms spastisch over doen, zo van "oh maar ik zie helemaal geen buikje!"
    Misschien voel je je dan lullig, alsof er iets mis met je is, maar dat is niet zo hoor! jouw beebje groeit erin en dat maakt jouw buik sowieso superbijzonder en mooi, of ie nou bol, rond, plat, uitgezakt, blubber of strak is!

Deel Deze Pagina