Hoi hoi, Ik wil graag een luchtreiniger kopen ivm huisstofmijt allergie en elk ochtend word ik wakker met dichte neus. Maar der is zoveel keus. Welke is aan te raden? Iemand tips /ervaringen
Nog geen ervaring, maar zoon en ik hebben ook allergieën en was er over aan het nadenken. Zag die van Philips, maar vind ze aardig aan de prijs. Dus lees graag even mee.
Vriendin van mij heeft deze https://www.bol.com/nl/p/luchtreiniger-hepa-uv-ionisator-ca-508/9200000032067854/?bltgh=pAPy3o-Orgpi6fx1BvtDyQ.1.4.ProductImage Helpt super bij allergieën, en ook voor mensen met copd is hij erg fijn. Daarnaast kan hij een vrij groot oppervlak filteren.
Ik lees ook even mee ben ook op zoek naar een die veilig is voor mijn vogels begreep dat dit dan alleen een hepa filter mocht zijn
Nou we deden mee met een testactie en mochten hem voor de helft vd prijs houden, dus vandaar eigenlijk! Maar we hebben ook een kleintje van Duux. Ik merk het zelf niet echt, maar hopelijk straks in de winter wel (heb vaak last van bacteriële luchtweginfecties/longontstekingen).