Ik weet het niet meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jeszjuh, 2 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Mijn dochter van 16 maanden heeft altijd goed geslapen. Sinds en week word ze steeds wakker en zo krijsen waarvan je een hartverlamming van krijgt. Als ik haar uit bed haal woord ze nog erger. Serieus ze lijkt wel bezeten! Herkent iemand dit? Zodra we haar eruit halen word het nog erger ze wilt gewoon geen van alles. Uiteindelijk geven we melk wat ik eigenlijk niet wil maar enige is om haar te kalmeren :/ ze houd het zo 2 uur vol!

2. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Gedroomd? Ergens pijn?

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nachtangst? Dat hebben ze soms ook met fases geloof ik.

4. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Het kan zijn dat ze dan net niet diep genoeg slaapt en dan kunnen ze zich best angstig voelen. Vriendin van mij had precies hetzelfde met haar zoontje en dacht er goed aan te doen door hem er da uit te pakken maar daar werd het erger van omdat hij daardoor dan helemaal wakker werd en schrok. Speentje en knuffel geven hielp dan bij haar zoontje goed

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nachtangst. Ze is dan eigenlijk niet wakker, en je kan haar ook best niet wakker maken, en niet aanraken. Best is rustig tegen haar praten en haar zo troosten.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh men, deja vu. Dat had mijn kereltje ook! Wat een verschrikking was dat. Ik dacht dat hij de hele buurt wakker zou krijsen. Pffffff. Dat gekrijs herinner ik me nu nog steeds - krijg het er nog spaansbenauwd van.

Hier hielp het om hem dicht tegen mij aan te houden met speen & knuffel en zijn favoriete tekenfilmpje op te zetten (in zijn geval toen Bumba).

7. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Hier hielp alleen een speen. Tot het ongeveer iedere 20 minuten werd en ik er goed klaar mee was. Toen heb ik een speen koordje vastgemaakt aan haar slaapzak en nu doet ze zelf haar tut terug in haar mond. Geen piepje meer 's nachts!

8. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Mijn dochter wilt helaas geen speen en vanmorgen appte de overbuurvrouw of dat mijn kind was die zo liep te krijsen vannacht... Zucht, maar ik als ze t weer heeft laat ik haar dus in bed en beetje tegen haar praten. Ze is dan wel in bed gaan zitten maar ze is totaal niet aanspreekbaar...

9. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Is het geen nachtangst? Google eens op night terror. Sterkte!

Deel Deze Pagina