Oortje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Een tijdje terug ben ik naar de ha geweest omdat DL heeft tijd aan der oor zat. Die concludeerde droog oorsmeer en raden een drupje baby olie er in aan. Dit advies opgevolgd en dat ging goed!

Maar nu valt mij de afgelopen dagen op dat ze het weer erg doet. Nu vooral wanneer ze boos of slaperig is, maar mijn vriend merkte op dat ze het ook doet als ze erg blij is. Zou dit een tic kunnen zijn? Ik vind het namelijk zo jong om een tik te ontwikkelen

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jasper heeft ook een tijd veel aan zijn oren gezeten. Nu doet hij het niet meer. Dus zou best kunnen dat het een fase is.

Ik zou ipv babyolie gewone sla olie gebruiken. Sla olie zit geen parfum etc in, soms in baby olie wel.

Bij een oorontsteking merk je het wel. Heeft hij hier 2 keer gehad. Dan hebben ze steeds koort/verhoging/koort etc, en dan gaan ze al gillen als je ze neer legt en zijn niet te troostten.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Mijn zoon zit ook veel aan z'n oren.. Hij heeft ze gewoon ontdekt denk ik.. Ik zoek er niets achter, zolang ze geen koorts oid hebben..

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Onze dochter heeft echt sinds ze een paar maanden is een tic.. Niet met de oortjes, maar met wenkbrauwen (zowel haar eigen als die van papa, mama, opa en oma) als ze moe is.

Deel Deze Pagina