Hey meiden, Even vraagje. Ik wil graag een paar leuke cd's aangezien ons meisje van net 1 dol is op muziek. Heeft iemand suggestie's voor muziek, liedjes, cd's. Woezel en pip hebben we al.
mini disco van dd company! hier staan gewone kinderliedjes op, maar dan met leuke moderne muziek erachter. kijk maar eens op www.minidisco.nl - en dan : In de maneschijn . Ik heb hem zelf hier thuis, als leuk extraatje af en toe voor de kinderen bij het peuterzwemmen
nou bij mij is Hopla een succes en K3 ook, maar dat vind ik zelf ook errug leuk! Hopla is een beetje simpel maar voor haar juist leuk.
Hier is Dirk scheele faforiet het is een zanger hier uit de regio die zingt voor kinderen over alle daagse dingen... het is Teun zijn favoriet als je een kopie wilt pb dan maar.
Geen dreumes, maar Mirre wordt ook erg enthousiast van onze muziek (wij blij) ... verder kinderliedjes / Annie MG Schmidt / mijn oude platen, met eigenlijk vreselijk kinderkoor uit het gooi gezang / kinderenvoorkinderen (ook heel erg ABN) ... K3 enzo vind ik zelf afschuwelijk, dus ik hoop dat dat over een jaartje helemaal uit is haha ...
jip en janneke. zakdoekje leggen ,pluk , woezel en pip en kinderen voor kinderen en plop en piet piraat gr gerda