Muziek knuffel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Flashyfly, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Welke muziek knuffel kunnen jullie aanbevelen?

Ik zie momenteel in de winkels alleen maar de muziek harten en sterren met een standaard deuntje.

Iemand nog tips voor een leuk en mooi muziek knuffel?

En wanneer begin je met afspelen van het deuntje als je baby nog lekker in de buik zit?

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ik heb het konijntje van Happy Horse en die speelt het refrein van 'over the rainbow high'

Ik laat dit liedje al vanaf week 15 horen en heb echt het idee dat het kindje er al op reageert.

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Bij de Action hebben ze een hele gave! Kost maar 5 euro en geeft ook nog eens licht (je kunt kiezen tussen gewoon licht en gekleurde lichtjes). Heel rustgevend (twinkle twinkle little star) en een groot succes hier. Je kunt kiezen uit verschillende dieren (eend, beer, olifant, hond, kikker).

4. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik vind happy horse helemaal geweldig, maar ik wist niet dat ze ook muziek maken :) Ga meteen op zoek.

Bij de action heb ik ook nog niet gekeken, bedankt voor de tip :)

5. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ja bij babydump gekocht. Daar hebben ze ook nog t aapje, girafje en olifantje van. Van elk hebben ze een tutdoekje, muziekknuffel en een grotere knuffel. Op de site kun je deze wel vinden in ieder geval. Succes!!!

Deel Deze Pagina