Winterjasje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van 2 meiden, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik wil voor Iris maandag een winterjasje (mt 86) gaan kopen.
    Wie heeft tips voor een leuke, vrij goedkope winterjas??
    Via MP doe ik maar even niet; heb pas een mt 86 gekocht (staat echt in t label) en die kan ze zonder overdrijven volgend jaar winter nog wel aan denk ik...;)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb pas bij zeeman voor mijn dochter gekocht. Zij heeft pas 62 maar groter hebben ze ook wel lijkt me en ik vind het persoonlijk erg leuk. Anders V&D. Die hebben ook altijd leuke jassen

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Hans textiel heeft ook erg leuke jassen ;)

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    zag bij prenatal ook al leuke jassen, en niet zo duur vind ik, eurootje of 25. Verder hebben ze bij h&m altijd goedkope jasjes. Anders ook eens bij Zeeman & Wibra kijken, maar daar ben ik niet zo'n fan van, aangezien dat van die zweet-jasjes zijn qua materiaal.

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hema heeft ook leuke jasjes.

Wat is je bestedingsruimte ongeveer?
    Ik loop meestal gewoon ergens tegen aan in de uitverkoop (oude collectie of koop in het voorjaar soms al leuke jasjes).
    Zou gewoon bij verschillende winkels binnen lopen en kijken wat ze hebben,goed op folders letten enzo

6. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Heb vorig jaar bij een kinderkledingwinkel een jas gekocht die voor de helft was afgeprijsd, dat is haar goede jas :D. Bij de zeeman heb ik een jas gekocht voor 8.- en bij de V&D eentje van "overjarige" collectie (echt nog keileuk) voor 5.-. Allemaal maat 86. Kan ze er wel tegen dacht ik zo!

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb bij Prenatal een superleuke jas gezien deze week, volgens mijn voor 21,95. Spijt dat ik hem niet gekocht heb trouwens en denk erover om terug te gaan. Ze hadden ook best veel keus in kleur en model. Bij babyplanet ook leuke jassen maar die waren weer een stuk duurder.

8. molletje81

10 aug 2009
    45
    0
    0
    Ik heb gisteren een hele leuke jas bij Zeeman gekocht met wanten, sjaal en muts. Was in totaal €9.99 kwijt. Dan kan ik ook nog eens iets nieuws kopen mocht de kleine dame nog een andere maat nodig hebben in de winter. Ik vind de jas erg mooi en lekker warm

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hema heeft ook niet zulke dure jasjes! En ze zijn erg leuk!

10. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

25 jul 2009
    119
    0
    0
    Ik heb bij de hema een leuk winterjasje gekocht voor me zoon. Die was €25,maar laats was er een koopavond van de Hema en daar kreeg je 15% op alle artikelen, dus dat ging er nog van af. En bij de Hans Textiel, Zeeman en H&M hebben ze leuk winterjasje.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als je nijntje leuk vind: Bij V&D hebben ze een prachtige nijntje jas voor 25 of 30 euro , echt erg mooi... Nijntje staat er overigens niet overdreven op hoor..

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het wel via mp gekocht, gewoon alleen in je eigen ongeving kijken zodat je hem op kan halen. Dan zie je gelijk of het wat is. Ik heb er nu 1 van mexx voor 7.50 :)

13. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    c&a heeft ook leuke jassen voor € 19,95.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik heb er twee, eentje van Oilily van vorig seizoen, voor 1/3 van de prijs en eentje van Zeeman voor 7 Euro.

15. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Dank voor jullie reacties.
    Bij Zeeman ben ik jammergenoeg niet geslaagd; ik zag leuke jasjes (bv felgroen met bloemen erop) maar die hadden een capuchon met bont en daar hou ik niet echt van. Nog andere jasjes ook, 7,-, maar daar waren de mouwtjes weer heel smal van, terwijl Iris echt geen dikkerdje is. Ik neem jullie tips 'mee' en ga deze week even fanatiek verder kijken

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    mn schoonmoeder heeft er eentje bij c&a gekocht voor alyssa.
    (ze was alleen vergeten dat alyssa er al 2 heeft en er nog eentje krijgt van een vriendin van me)

alyssa heeft nu de winterjas van vorig jaar aan (mt 74) en daar komt ze een heel eind de winter mee door en de andere is mt80.

ik denk dat je het beste even bij de eerder genoemde winkels moet gaan kijken en passen want het verschilt nog wel eens hoe de maat valt.

liefs doris

Deel Deze Pagina