Hallo allemaal, Hadden jullie kinderen last van de BMR vaccinatie? Zo ja, wat voor klachten en wanneer na de inenting? Ik hoorde dat het kind na 10 dagen nog koorts oid kan krijgen. Even benieuwd.
Toevallig heeft mijn dochter vorige week maandag de prik gehad en vanaf woensdag heeft ze hoge koorts gehad (40 graden) en lijkt het weer minder te worden. Dit was inderdaad 10 dagen later
De oudste had de dag erna een beetje verhoging, meer niet. De jongste kreeg op dag 12 heel erg hoge koorts. Hoogste gemeten was 40,7. Maar dat bleek na 2 dagen de 6e ziekte te zijn. Toen zat hij onder die typische vlekken. Misschien is de koorts wel versterkt doordat het immuunsysteem druk was met het vaccin, maar van het vaccin zelf had hij ook geen last..
Totaal helemaal 0,0 niks geen last van gehad. Alleen het prikje zelf was even huilen, maar toen het bumba koekje uit de tas kwam was alles alweer voorbij. Verder geen enkele bijwerking gehad.
Bedankt voor jullie reacties. Ik hoop het ook dat mijn zoontje geen last van zal krijgen. Hij kreeg de prik gisteren.
Hier heeft ze m 2 weken geleden gehad en sinds een paar dagen heeft ze koorts: 38-40 graden. Ze eet en drinkt verder goed, slaapt goed en is vrolijk. Alleen iets jengeliger dan anders en wat meer huilen. Valt me dus heel erg mee!
Hier op dag vijf 39.5 graden, en twee dagen later piekte het tot 40.5. Pcm gegeven, maar buiten wat kort gejengel 's nachts toen het 40.5 was, kon je eigenlijk weinig aan haar merken. Ze was even vrolijk als anders. Nadien wel nog een week héél moe geweest (op dag 10 sliep ze 7u op een dag, en 's nachts nog eens 12u) en een snotneusje. Dus koorts en moe, maar ze gedroeg zich zeker niet ziek.
Hier ook geen reactie 2 dagen beetje humeurig maar of dat aan de bmr prik lag?Maar elk geval geen koorts gehad.Was de prik waar ik ook erg tegenop zat uiteindelijk is het reuze mee gevallen.Hopelijk krijgt jou zoontje er ook geen last van
Ik heb vsm tujababy gegeven ter preventie.. Is homeopatisch dus geen rommel.. Dochter heeft geen last gehad verder.. Weet niet of het van tujababy komt verder hoor!
O die laatste reactie had ik moeten lezen!!! Mijn dochter heeft vandaag de BMR gehad, dus het is nu duimen geblazen. Zo sneu die zieke kindjes!
Met beide meiden geen bijwerkingen gehad. De jongste heeft hem met 6 én 14 maanden gehad in verband met de mazelen die hier heerste (en er hier relatief weinig ingeënt wordt), maar ook met 6 maanden niets van gemerkt.
Tot nu toe heeft hij er geen last van. Het is nu dag 15 volgens mij. Hopelijk blijft het zo. Nogmaals bedankt dames voor jullie reacties.