Ik heb een jasje bij de Zeeman gekocht in maat 56 voor maar 5,99! Kunnen we straks altijd nog kijken hoe of wat, ook omdat we niet weten of het een jongen of meisje is. (10 jan uitgerekend)
Ik heb een allerschattigst jasje maat 56. Groot zat! En maar liefst 1 keer aangehad. Qua pasvorm is een jasje niet echt handig vind ik. En ik gebruik in de maxicosi en in de kinderwagen een Bunker van Lodger. Heerlijk warm en veel praktischer. Ik zou zeker geen jasje meer kopen bij een volgende baby. Pas nu gaat Jarissa ze dragen. Tot die tijd liggen ze heerlijk ingepakt in deken/bunker/wikkeldoek o.i.d.
Een jasje is echt niet handig. Had er 2 voor Fynn en hij heeft ze nooit aangehad. Gewoon een lekker vest en dan in de Wrapper van Lodger (of onder een deken). Is echt veel handiger!
vond zeeman nou niet veel bijzonders hebben het was meer of alleen voor een meisje of alleen voor een jongen.
wij hadden bij prenatal een jas met een voetenzak eraan vast gekocht, maatje 62-68 toen we naar huis gingen verzoop hij er ook in....maar heeft hem wel de hele winter kunnen dragen...van 8-12 tot ergens eind maart toen zijn we overgegaan naar een lente jas..
Kruiken in de wandelwagen moet je echt niet doen! Doordat je met de wagen nogal wiebelt en stoep op en af gaat, is de kans veel te groot dat ze gaan rollen en je kindje zich brandt. Gewoon goed aankleden (ongeveer van het zelfde uitgaan als wat jij zelf aandoet) en dan onder de deken. Regelmatig voelen in z'n nekje of ie het te warm of te koud heeft. En als regel voor een muts kun je aanhouden: doe je zelf een jas aan, dan moet je kindje een muts op.
Als je kruiken in een kruikenzak doet en zorgt dat ze niet te warm zijn, is het toch geen probleem? Maar ik denk ze dan sowieso niet nodig zijn, aangezien ik toch pas met de kleine naar buiten ga als hij/zij zich warm kan houden en dan inderdaad wel goed aankleden en mutsje op.