Wie heeft er ervaring met de doomoo seat ? En kan je kindje hier echt vanaf de eerste op liggen ? En zo ja is dit niet slecht voor het ruggetje ? Ik wil er namelijk eentje aanschaffen en meteen gebruiken vanaf de geboorte. Weet iemand waar ze te koop zijn in de omgeving van Maastricht ? Groetjes Nancy
vind ze best duur (120 ) , ze zijn wel leuk daar niet van, volgens mij komt het aardig in de buurt van een normale wipstoeltje. denk alleen dat je je kindje er niet al te lang in moet laten zitten,heb geen idee of het wel zo best is voor het ruggetje. anders ff via google zoeken of ze bij jou in de buurt te verkrijgen zijn
Hier is de domoo seat al in gebruik vanaf de geboorte van Bram. Het is een van de betere aankopen! We hebben er echt al superveel plezier van gehad en ik raad iedereen aan om er een te kopen.
Of ze fijn zijn weet ik nog niet. Twijfel zelf ook nog erover om er eentje te kopen. Je krijgt ze o.a. bij de prenatal in Heerlen op de woonboulevard. xEllis
Wij hebben er ook alvast eentje gekocht..toen met die kortingsdagen bij de prenatal.. en we hebben ook een gewoon wippertje erbij..
Las wel op de site van veiligheid.nl dat het in verband met wiegendood wordt afgeraden deze te gebruiken. ze zijn zo zacht, dat het kindje het hoofdje erin kan stoppen en dan moeilijker kan ademen. Dus altijd onder supervisie gebruiken!
Ik ben er ook altijd bij! We hebben ernaast ook een wipstoel om zijn fruit in te geven en daar moet je ook bij blijven!
Vind het toch eng. Wippers raden ze niet af, maar deze dingen dus wel. En gezien de prijs, weten wij het wel: het wordt een wipstoeltje!
Je baby ligt gewoon vast met een riempje hoor op de doomoo, hij kan echt niet zomaar omdraaien en verstikken in de zak... En als je baby zich spontaan omdraait in het wippertje lijkt me dat ook niet echt gezond, want dan kan het gezichtje ook in de bekleding worden gedrukt. Altijd die paniek om niks, soms word ik daar wel eens moedeloos van..
Wij hebben ook een doomoo, ben er heel tevreden mee! het voordeel is dat je deze veel langer kan gebruiken, tot 7 jaar, nou dat gaat je niet lukken met een wippertje Wat is dan duur? Succes met het maken van je keuze! Gr Tamar