ik heb wat jassen gekocht vorig jaar maar omdat mijn zoontje nu al in maat 98 zit moet ik ze helaas verkopen. had zo gehoopt er 2 winter mee te kunenn doen maar hij loopt ruim 1 jaar voor op maat dus helaas. dat wordt nieuwe inslaan voor onze reus. het is allemaal maat 2 of 2 jaar dat overeen komt met maat 92. mijn zoontje zit nu al in 92/98 en dus verkoop ik er een paar. replay jasje
Hoi, ik heb belangstelling voor het puma jasje. Is het een dikke winterjas? (voor bijv. -5 ?) wat is je richtprijs? Alvast bedankt voor je reactie
het puma jasje is niet heel erg warm vind ik zelf. hij is wel dik maar er zit bijv geen windstop in de mouwtjes en de voering is ook niet lekker van fleece gemaakt maar gewoon van dat galdde stof. vind het eerder een jasje voor het najaar. voor dit jasje vraag ik 20,- inc verzenden (pakketpost)
dit was een erg duur jasje en zit zelf zo te denken aan 50,- inc pakketpost. moet zeggen dat er al 35 euro geboden is via mail op mp (staan de jasjes ook op namelijk)
Replay jas is maat 92. Mijn zoontje zit nu in maat 74 dus weet niet of die deze winter nog in maat 92 gaat komen. Zou jammer zijn als die hem deze winter te groot is en dat hij hem volgend jaar niet meer past. Ik pas dus helaas voor dit jasje. Succes met verkopen en bedankt voor je reactie
aangezien ik nu al een aantal dagen lees 5 dagen op andwoordt wacht en het niet heb, zie ik af van verkoop, (ben dan gelijk bang dat verzenden ook zo lang duurt) als ik iets verkoop hou ik in de gaten of er reacties komen, en zoja dan andwoordt ik die gelijk. oja ik kan zien dat je vandaag nog online bent geweest, dus helemaal jammer. succes met verkoop verder.
hoi allemaal. was erg druk en deze advertentie helemaal vergeten. heb een dochter die voor het eerst naar de school is gegaan, nu dit weekend 4 is geworden en daarnaast nog me werk. verkoop momenteel erg veel op mp en krijg daar altijd netjes een mail als er interresse is. heb gewoon te veel aan me hoofd gehad en dan vergeet je wel is wat. je kan altijd reageren via mp of stuur me een pb bericht. dan zie ik meteen wat de vraag is en kan ook meteen antwoord geven. voor de h&m jas vraag ik 10.00. exc kosten pakketpost. het is pakketpost maar ophalen mag ook in tilburg. postkantoor is hier om de hoek dus verzenden is op de dag na ontvangst betaling. mvg sandra