Winterjassen, waar?!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blauwespeen, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hallo,

Vorige jaar had ik geen postitie winterjas en daar had ik echt spijt van. Nu kom ik nog meer buiten en wil ik dus erg graag wel een jas hebben.

Alleen kan ik die nergens vinden!! Oke, ik ben een beetje kieskeurig als het om de prijs gaat. 50/60 euro is echt de max. Daarbij heb ik niet de makkelijkste maat want deze is vaak als uitverkocht. Ik heb maatje XL/44 nodig. Weet iemand waar ik z'n jas kan vinden?

HM: al uitverkocht. Wehkamp: mijn maat uitverkocht. Prenatal via
    de webshop mijn maat uitverkocht. MP niet hier in de buurt mijn maat.

Weet iemand nog een andere site? Plek? Het zou mij erg helpen.

Groetjes

2. ankieaartman

13 aug 2011
    59
    0
    0
    Mama van cas en zwanger ,ben 19 okt uitgerekend
    Sassenheim
    Bonprix.nl betaalbaar en hebben volgens mij nog volop voorraad

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marktplaats

4. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    miss etam, c&a

5. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ik heb bij mij eerste zwangerschap gewoon een jas bij de zeeman gekocht 2 maatjes groter en het was een lekker lange jas. Nu heb ik die nog steeds liggen en ga die binnenkort even wassen en voor de laatste weekjes gebruiken. Lekker warm en voor 10 euro een koopje ;)

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.819
    4.057
    113
    Ik heb vandaag een hele fijne jas gekocht bij prenatal van Mamalicious voor 65 euro. Dat vond ik super meevallen. Ik heb ook positiejassen gezien bij de h&m voor 50 euro (die heb ik niet gepast dus weet ook niet of die fijn zitten). Ze hadden bij prenatal ook een lange jas van eigen merk voor 60 euro (ik zou niet zo van hele lange jassen dus die viel daarom voor mij af). Die van mamalicious is geen hele korte jas maar gewoon normaal model en die van eigen merk kwam bijna tot aan mijn knieholten.

Deel Deze Pagina