Onze dochter is van 31 januari (2008). Ik heb geen rompers met lange mouw gebruikt, alleen als ze er een t-shirt over kreeg. Bij onze zoon doe ik precies hetzelfde.
Wij krijgen augustus kindje. Heb toch een stuk of 5 rompers met lange mouw gehaald. Ik heb eigenlijk van alles wat in huis. Als het nodig is, heb ik mijn (schoon)moeder snel naar de Hema gestuurd.
Ik heb dus wel weer veel de rompers met lange mouwen gebruikt. Ons ventje had het snel te warm en had toen elke nacht zijn puckababy aan . En die rompers waren ideaal daarin
Ik gebruik ze ook veel. Voornamelijk voor 's nachts (hij slaapt 9 van de 10 x alleen in een romper met lange mouwen in zijn slaapzak)
Mijn zoontje is van oktober en ik heb de rompers lange mouw veel gebruikt. Echt handig is het in het begin niet om een truitje met lange mouw over een romper met lange mouw, maar daar krijg je vanzelf handigheid in. Ik gebruik ze trouwens nu nog steeds. Maar dan met een shirt met korte mouw erover heen of alleen de romper in z'n bedje.