winterkleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kikker28, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hallo, ik zat met een vraagje,dus ik denk laats ik hem hier stellen.
    Mijn oudste dochter is in juli geboren. Nu ben ik uitgerekend in November, en vroeg ik me af hoe je dat doet met kleertjes, wat trek je zo'n kleintje aan, en een jasje heeft het ook nodig, maar ik vind het met de cappuchon zo proppen, heeft iemand een ander idee en ervaring?
    groetjes kikker

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier een december kindje..

We trokken haar een romper met lange mouw en een shirtje met lange mouw aan.. evt nog in een wikkelcape..

Als we naar buiten gingen gebruikten we de lodger wrapper.. Heerlijk warm en geen gedoe met jasjes..

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb ook een novemberbaby gehad. Mijn moeder had voor ons een soort poncho van hele zachte fleecestof gemaakt met capuchon. Echt een superding, zeker voor in de maxicosy. Ook als hij sliep, konden we die poncho zo over hem heen trekken en hem slapend over leggen.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wij hadden een lodger uhm die in de maxi cosi past.
    Hoef je dus geen jasje aan te doen.
    Let wel op; is alleen voor echt winterweer! In het najaar en voorjaar is dit echt te warm.
    Maar wel ideaal voor buiten hoor! Zeker met een pasgeborene, ik vond het moeilijk om in te schatten of ze het koud/warm had.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jasjes in die kleine maatjes vind ik persoonlijk een drama. Voor ons februarimeisje rompertjes met lange mouwen, longsleeve of truitje en naar buiten in de Lodger Bunker. Ideaal!

6. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik krijg ook een lodger shelter (en bunker ook trouwens) maar moet ik als ik de baby in de shelter doe, ook een extra vestje ofzo aandoen? Leek mij wel. Niet een echt jasje bedoel ik hoor, maar over haar overdag kleertjes nog een vestje met capuchon.
    gr.bar

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @barbeestenboel: ik doe dat nooit. En zowel Jarissa als Yinthe blijven heerlijk warm. Bij de Bunker kun je zelf goed bepalen hoe hoog je hem dicht doet. Van losjes omgeslagen tot alleen het gezichtje nog vrij.

Deel Deze Pagina