nog niet mee bezig, ze heeft zowiezo wel lange truitjes en een paar lange broeken, opzich red ze het eerst wel in de winter, winterjas hebben we al heel lang in huis (lang leve opruiming) vorige week wel een vest gekocht. enige wat ze nog nodig heeft zijn snow boots
Voor de kids al aardig wat. Voor Luca naar een jas aan het kijken. Voor mezelf schoenen gekocht en een jas op het oog
Vandaag voor mezelf ook begonnen met winterkleding kopen Verkoop zelf baby en kinderkleding, en een aantal artikelen zijn gewoon al uitverkocht, ook bij de groothandels! Echt bizar!
Ik wil wel maar ik beval in oktober dus het heeft niet zoveel zin om nu kleding voor mezelf te kopen. En voor de baby ook niet echt want ik weet niet wanneer ze in welke maat zit. Heb dus alleen gewone kleertjes gekocht. Heb wel zin om nieuwe winterkleding en schoenen te kopen.
Ik nog niet echt. Maar als ik een leuke aanbieding zie dan bestel ik het. Zo bij de Hema leuke shirtjes voor mijn zoontje van 3. 3 voor 15 euro. Hij vind ze geweldig en voor zo'n prijs laat ik ze niet hangen! Verder nog op zoek naar winterjassen, maar ga naar scapino ofzo. Ik wil niet zulke dure jassen. 1x duur gedaan en die was meteen na een seizoen af. Zo zonde achteraf. Dus nu op zoek naar een leuke maar niet te dure jas. Voor mezelf nog niet echt, maar ik moet er nog flink wat zwangerschapskilo's af, dus daar wacht ik ook nog even mee.
Voor mijn dochter heb ik nu genoeg winterkleding, pas gekocht. Voor mezelf had ik nog winterkleding (heb een hekel aan winkelen en doe dat dus alleen als het echt nodig is).
Ik ben vorige week wezen winkelen met mn zusje en toen bij toeval veel dingen kunnen halen die in de uitverkoop waren, heb hele leuke spulletjes gescoord voor de kleine vooral.. Voor ons zelf nog niet echt, doen we wat later wel zo eind september, begin november ofzo..