hallo allemaal, wij zijn voor onze 2e kleine op zoek naar woezel en pip spulletjes.. we hebben al wel wat dingetjes gekocht maar is zo duur dat ik dacht laat ik eens even vragen of er mensen zijn die spulletjes van woezel en pip kwijt willen.. boekjes zijn leuk en evt lakentjes, boxkleed, knuffels enz alvast heel erg bedankt!! gr kim (en de kleine )
Ik heb een woezel en pip mobiel over voor box of bedje. Die mag voor een klein prijsje weg. Gr. Marieke
Ik heb nog een woezel en pip spenen keting. en een rammelaar. deze mogen ook voor een leuk bedag weg pb me maar
@ marieke, die hebben we toeval al gekregen maar toch bedankt voor je reactie! @ marloes , we zijn erg benieuwd hoe dat er uit ziet! lijkt me erg leuk! kunnen we daar een foto van zien??
Ik heb twee Woezel en Pip borduurpatronen. Het zijn Woezel en Pip verliefd en Woezele en Pip op het strand De kleurcodes staan erbij. PB je email adres even dan mail ik je
Ik heb een woezel en pip boxkleed en boxspiraal die wel weg mogen. Laat me maar weten of je daar eventueel interesse voor hebt.
hoi dit is mijn advertentie op mp. Marktplaats.nl > verschillende woezel en pip speeltjes - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed de gene van het bod lijkt niet meer te reageren dus als je het leuk vind doe een bod. nicky
Wij hebben een woezel en pip badset te koop, alleen het is niet mogelijk om het op te sturen helaas.... zie ook Marktplaats.nl > Woezel en Pip badset (6 delig) - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging
@ fairy heb je advertentie bekeken en ik vind het super! helaas hebben wij al een standaard wit badje van de hema en anders hebben hebben we dubbel, dat is niet de bedoeling.. wel bedankt voor je reactie en succes met de verkoop!
Hoi hoi, Ik heb een speeldeken met een boogje eraan van woezel en pip. Ik hoor wel of je hem hebben wilt. Groetjes Franny
hallo dames, heb ondertussen van sommige vanjullie wat spulletjes gekocht en ben voorlopig voorzien van genoeg woezel en pip spulletjes! heel erg bedankt voor jullie reactie's groetjes kim