Friesland!! Ik typte net al iets.. Er ligt een krappe cm ofzo als het niet minder is en nu sneeuwt het alweer..
Hier sneeuwt het ook flink. Stel er valt 4cm per uur. Stel het sneeuwt dan 3 uur. Dan heb je 12 cm. Aardig wat lijkt me
Keek net ook bij de buien rader. En de kans is 60 procent op koud weer voor volgende week. Het word dus spannend.
hier strakblauwe hemel, zon en -11 nog brrrr denk dat Limboland niet zoveel sneeuw gaat krijgen gelet op de voorspelling..
De eerste dode door gladheid is in ieder geval alvast binnen... en de eerste berichten over mensen die vermist en mogelijk door het ijs gezakt zijn ook. leuk hoor die kou klein vraagje overigens.. vet op de wangetjes.. helpt het echt tegen de kou? vanochtend lekker laagje bepanthen gesmeerd op de kleuterwangen en ze klaagde wel minder... maar het waaide ook niet zo en dat scheelt natuurlijk al de helft. Wel gelachen.. ik had uitgelegd dat ze niet alleen mocht schaatsen en zeker niet voordat IK zei dat het mocht. (dus ook niet met oma vanmiddag zegmaar!) Ze vroeg natuurlijk waarom dus ik uitgelegd dat als het ijs niet dik genoeg is je door het ijs kunt zakken en dat dat HEEL koud is. (dat je er dood van kan gaan als je koppie onder gaat.. vond ik beetje erg zware kost zegmaar) maar nu wil ze niet meer schaatsen want kou is stom Toch maar even kijken voor ijzertjes vanmiddag.. want ik zag dat er al geschaatst was op de singel bij ons.. dus van het weekend..
volgende week gaat het wel weer dooien Sneeuw is maar 1 of 2 dagen Maar wel lekker even nog een beetje echte winter.
hier noord scharwoude al ong 4 cm sneeuw. sneeuwt nu dik een uur ikke helemaal happy en mag van mij wel de hele week zo blijven sneeuwen
wij hebben geschaatst hier vanmorgen. Sneeuwde nog maar heel licht... maar nu is het wel echt losgebarsten, dus vanmiddag ook sleeen...
Zo op buienradar te zien hebben wij weer pech en gaat het minimaal zijn wat er hier valt Ik blijf hopen op een stevig pak!
Wow, wat knap! Jouw dochter is jonger dan mijn zoontje, maar had niet gedacht dat hij dat al zo kunnen! Hier ligt ook geen betrouwbaar ijs trouwens! En wat een beauty zeg, dat haar!
wat lief dank je wel! Het zijn van die dubbele ijzertjes hoor. Ze vond het gewoon leuk om te proberen. Hier staan/schaatsen ze al vanaf woensdag op het ijs. (wij niet hoor)
Mijn dochter moest nog 2 worden kerst 2010 en we stonden met haar al op het ijs om te schaatsen.. Ze vond het geweldig!