Winterkou in aantocht !!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Biekskuh, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

mag wegblijven zeg..was blij met de winter tot nu toe en ja feb. is de koudste maand van het jaar maar ook dat vind ik tot nu toe meevallen. heb helemaal geen zin in die vreselijke snijdende kou.
    doet zelfs pijn als je ademhaalt

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb je een voorspellende gave? :cool:

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    het mag van mij nog wel even wegblijven tot ik ben bevallen ;)

4. Was het maar vast april. Lekker zonnetje. :D

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    haha, dat wilde ik ook typen. maar jij was eerder :)

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Haha, ik ook. Vorig jaar overal te laat mee en nu was ik in november al helemaal klaar en zat te wachten op de eerste sneeuw.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    goed sneeuw mag van mij wel hoor. Een weekje. In de week dat we lekker vakantie hebben.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik best nog wel een maand een lekkere winter wil. Ik mis het wel

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Lat die sneeuw maar komen! Heb al vanaf de herfst skipak en snowboots liggen nadat ik vorig jaar achter het nest viste.

Heb alleen een hekel aan gladheid, werd vanmorgen door de honden al onderuit getrokken op een bruggetje, hoi.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik hoop dat het nog even flink gaat vriezen of iniedergeval flinke sneeuwbuien en dat het maar lekker even mag blijven liggen.
    Ondanks dat we het met de bouw niet kunnen gebruiken, ik vind het heerlijk en mis het echt!!

Wou zo graag sleetje rijden met mn dochter, maar ben bang dat dat er niet meer in zit.

De weervoorspellingen zijn ook zooo krom. Knmi heeft er constant wat anders staan. Ik wacht rustig af... echt geloven doe ik het nog niet.

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Februari moet nog beginnen hoor;)

Lekker een beetje vorst heerlijk, van dat zonnige vriesweer, zalig. 's Nachts een flinke sneeuwbui.en overdag sleetje rijden.

Beter dan dat snaaie, grijze, deprimerende weer van de afgelopen weken/maanden.

11. susy26

susy26 Niet meer actief

mmm ik zat me al te verheugen op het voorjaar haha... nee voor mij hoeft dat niet meer, die kou! heb een hekel aan kou, geef mij maar lekker het zonnetje, en het kwik wat omhoog!

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en het gaat serieus doorzetten volgens de berichten.. wel grappig.. op rtl4 hebben ze het over een mini wintertje. en schaatsen nog op zolder laten staan.. terwijl alle modellen nu spreken over flinke vorst en binnen aantal dagen schaatsen op natuurijs..

13. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ja nou dat viel mij dus ook op. Helga v Leur had t over een mini winter idd gisteravond. Nou ik hoop dat we kunnen schaatsen en dat er daarna sneeuw komt :)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    YES!!!! Ik hou van winter.
    Bovendien kan ik niet van het voorjaar en de zomer genieten zonder dat er winter is geweest.

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Nou dat wordt tijd, eindelijk eens winter! Kunnen de bacteriën bevriezen e.d. en ook het ongedierte, ik zei al dat we deze zomer echte plagen gaan krijgen als het niet winter wordt ;) ben benieuwd hoeveel het gaat vriezen, ben bang dat het maar voor even is :( mag van mij de hele maand februari wel onder 0 blijven met een zonnetje er bij :)

Ik ben een wintermens trouwens, dus ik ben ook heel blij dat het even winter wordt in Nederland :D

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Begin nou nog niet over die elfstedentocht he ;) :p eerst maar eens flink winter hebben :) Maar je hebt wel gelijk dat de meeste 11 stedentochten in februari gereden zijn ;)de laatste in 97 was begin januari maar die van 85 en 86 waren in Februari :D

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha, ik heb onze slaapkamers al verhuurd :p

Nee maar even serieus, februari moet je niet onderschatten, dat is een hele koude maand.

Ik vind het nu ook wel erg fris, koude wind hier en dan ook nog wat regendruppen erbij die IJSkoud zijn.

Kaarten gaven gisteren een dauwpunt van -20 aan :$ BRRR!

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Eerst zien, dan geloven: hier +5 en bewolkt. Voor morgen zelfs +7 en regen voorspeld. Vanaf zondag hier pas lichte vorst. Ik denk dat vrieskou alleen weggelegd is voor het noorden en oosten van het land.

Ik zeg: geen elfstedentocht dit jaar.

19. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Volgens de weersVERWACHTING van weer.nl wordt het volgende hier echt wel even koud.
    Hier is in een dorp in de provincie Groningen.

20. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Laat de kou maar komen, zal eens tijd worden haha!

Deel Deze Pagina