Mocht die 11-stedentocht komen dan kan ik ook 2 kamers gaan verhuren hahaha... goed idee van je Kan me van 1997 nog herinneren dat we temperaturen hadden van -15 a -17. moest elke dag op de fiets naar school toen, en dat was koud toen
Oooh wat een kou toen, dat weet ik ook nog goed! Mijn ouders waren een nieuw huis aan het bouwen, en we zaten toen in zo'n tijdelijke woning. Mijn broertje en ik sliepen op zolder, met enkel glas en verder geen isolatie of verwarming. 3 dekens op en een dikke pyjama aan. Brrrr. Maar als de verwachtingen uit komen, kunnen we lekker gaan schaatsen! Nu al zin in.
Heb je al een buikje? Dan zou ik het niet doen, maar als je niets ziet en je vind het niet heel erg eng dan zou ik het gewoon doen. Maar goed, als je het eng vind moet je het sowieso niet doen.
Ik zat dat schooljaar in Frankrijk... heb speciaal nog de "Elfstedeneditie" van de LC opgehaald zodat die mee kon naar Frankrijk. (4-1 elfstedentocht, 5-1 weer op de trein naar la douce France) Het was toch echt wel wereldnieuws hoor..... al snappen die Fransozen er helemaal "rien" van
Ik heb een vreselijke hekel aan kou, maar in dit geval kijk ik er naar uit. De halve familie is hier aan het snotteren, omdat met dit zachte weer virussen en bacterien nauwelijks doodgaan. Dus laat maar komen die kou! Lekker gezond weer! Gladheid mag wel achterwege blijven trouwens. Moet wel met mijn auto naar het werk namelijk.
Virussen houden van winter en kou. Anders was het Mexicaans griepvirus ook wel bevroren. Die winter vroor het dat het kraakte. Maar als je een voorhoofdontsteking hebt, zou je kunnen proberen om de schaatsen onder te binden in de hoop dat dat beter werkt dan ab.
volgens mij zijn gewoon de seizoenen aan het verplaatsen.. over paar jaar loop je in de bikinie met kerst!!
Ben je verhuisd dan?... denkdenk... oh ja ik herinner me ineens weer een topic dat je terug ging verhuizen naar NL. Heel ander vraagje.... waar ging jij schaatsen toen je nog in B woonde?
nieuwste modellen voor volgende week: -16 snachts en -7 overdag... net maar gecheckt of de jongens nog dikke spullen hebben voor als ze naar school moeten fietsen