Oeh ik hoop op een elfstedentocht, kan mooi bij start en finish kijken want woon dichtbij En hier nu ook sneeuw.. Al zijn het net splinters die naar beneden vallen.. Jammer, maar wie weet wat er vannacht nog valt
Zo even heerlijk gelopen , doen we altijd in de winter als er sneeuw licht , vinden we heerlijk even uit waaien. Maar moet wel eerlijk zeggen veel hoeft voor mij nu ook niet meer hoor. Morgen weer lopen.
Oh shit!!!! Moet snel een winterjas kopen!!! En dikke boots voor dochter..sjaal voor zoontje..en nog meer! De winter komt eraan!!!!! Merkte het vandaag al...mijn handen deden zooooooooo een zeer van de kou. En ik liep maar 15 minuten... oeffff.
Maar ben wel toe aan ff stevig winterweer.... Sjees, kreeg alweer last van spinnen.. En boerenkool is echt lang niet zo lekker bij 8 graden!!
Zo geen zin in die kou. Bah. Heb weken thuis gezeten vanwegen een Rug operatie en niks geen winter. Nu moet ik morgen weer starten en ja hoor daar is de vrieskou. Ook moet ik op de fiets en als ik durf te vallen ben ik echt de lul. Dan zie ik me echt met veel ellende met 2 kleine hummels door de vrieskou fietsen. Nee bah geef mijn maar snel de zomer. Als het dan persee moet waarom dan meteen extreem koud grrr
Hier ligt ook sneeuw, al is het ook voor een groot deel al weg.. Het is hier wel glad.. Sneeuw vind ik niet erg, voor kou kun je je kleden, maar gladheid vind ik 3x niks..
Ik wil ook sneeuw!! Maar volgens buienradar komt in zeeland voorlopig (niet) geen sneeuw.. Ik krijg dan echt nog van die ouderwetste kinderkriebels, dan krijg ik echt een soort van boost..zou in de alpenlanden moeten wonen!
hier vanmorgen wakker geworden in een spierwitte wereld.. denk een cm of 3 genoeg om de kids buiten los te laten met de slee.. dus net uurtje gespeeld.. nu weer opwarmen hoewel het helemaal zo koud nog niet is. de tuin versierd met allemaal vetbollen voor de vogels... en nu sneeuwt het heeeeeeeel licht.. volgens buienradar vanmiddag nog tijdje sneeuw.. maar buienradar had deze sneeuw niet aangegeven dus ben nu van .. eerst zien
Hier ligt een dun laagje.. En daar is ook alles mee gezegt want zelfs op sommige plekken ligt al niets meer..
een beetje vorst vind ik niet erg, maar tempraturen van -10 tot -16 hoeft voor mij niet.. en ik vind het wel heel erg zielig voor alle jonge diertjes die in de veel te warme periode in december geboren zijn Ik zag pas een nestje jonge eendjes... dat vind ik nou echt erg T is wel de natuur, en voor ongedierte is het wel goed, maar ik moet steeds aan die eendjes denken
Hier ligt alleen een laagje verstoven poedersuiker. En in het noorden zou het vandaag redelijk "droog" blijven, dus verwacht geen sneeuw meer eigenlijk. Geef mij maar goede vorst. Even afwachten de komende dagen, maar misschien dat ik mn schaatsen nog wel ga meenemen. Gaan komend weekend naar Roompot Weerterbergen toe.... daar is uiteraard ook water... in bevroren toestand
voor de jonge beestjes is het idd prut nu.. zelfde voor mijn planten.. mijn roos staat in volle bloei (zeker 10 bloemen LOL) maar het sneeuwt nog steeds.. heb geen idee hoe de temp is.. voor mijn gevoel dooit het.. hoewel er wel een dikkere laag op de autos ligt.. en gras etc ook..