Gister heeft mn kleine man schaatsen gekregen van oma (van die dubbele ijzers waar je met de schoenen in moet) Dus hopen dat we van het weekend het ijs op kunnen met hem. Ben benieuwd hoe die dat vind Eindelijk komen er wat duidelijke sneeuwvoorspellingen voor deze omgeving. Tussen 5 en 11feb zo'n 11-12cm sneeuw Ik kan niet wachten. Word daar nog steeds zo kinderlijk gelukkig van. Heerlijk ingepakt, hond aan de lijn, kleine man mee en dan door de sneeuw wandelen terwijl de vlokjes op je gezicht vallen. Heeeerlijk.
Miranda, mijn man verklaart me voor gek (hij niet alleen trouwens) maar ik kan er niks aan doen. Als ik die vlokjes naar beneden zie ik komen dan krijg ik daar echt warme kriebels van in mn buik. Net alsof je verliefd bent.
waar lees je van sneeuw? gisteren las ik wel wat.. maar nu staan de modellen niet meer zo op sneeuw en als er sneeuw zou komen, zou er ook direct erna ijzel volgen?
Wat is een goede sneeuwradar? En hoe trekken jullie je kinderen handschoenen/wanten aan? Dat is hier echt een scène! Vanochtend wou hij ze echt niet aan en bij de psz waren ze bijna bevroren en klaagde hij er ook over? Tsja....
Limmeke, de modellen voor hier in de achterhoek en Duitsland net over de grens hier zeggen dat het gaat sneeuwen en een leuk pak ook!
KNMI zegt 85% kans op minder koud weer met toenemende kans op neerslag. Dinsdag wordt het boven nul, dus regen ipv sneeuw, bah!
niet.. Lenn trekt ze uit.. Vervolgens idd klagen dat zijn vingers zeer doen Ik doe één poging en dat hij ze uit trekt is toch echt zijn probleem.. Vorig jaar had hij dit ook en na een week koude vingers hield hij ze toch maar aan.. Hier was het vanmorgen om half 9 -7.. Koud........ Sneeuw mag, maar liever na morgen, dit weekend weinig plannen dus hoef de deur niet uit tenzij het gaat om buiten spelen met de oudste
@zogelukkig.. Als de lucht koud blijft kan het ook sneeuwen als het niet vriest! Overigens voor de liefhebbers.. Onze singel was gister nog helemaal open en vanochtend helemaal dicht... Ben benieuwd.
TomTom herinnert u eraan om veilig te rijden tijdens de feestdagen! - YouTube Deze vind ik wel toepasselijk bij dit topic
www.onweer-online.nl heeft een goede sneeuwradar. Voorspellingen, tsjah. Lange termijn blijft 50/50, maar dat is het altijd. De 1e 5 dagen zien er gewoon goed uit, met temperaturen van -5 tot -10. Daarna is het onzeker, 1 model zegt door waar veel mensen in mee gaan, maar meerdere modellen zeggen kou tot sowieso 9 februari. Zag wel dat de Elfsteden schaatsroute hier in het dorp bijna dicht ligt.
Nou hier wil de verwarming beneden het niet zo doen.. En ondanks dat het echt nog 19 graden is vind ik het maar vies koud in huis. Boven is het extra warm... Maarja kan moeilijk in de souche gaan zitten heel de avond. Al is het ERG verleidelijk!
moet een beetje lachen hier om. Niet omdat je het koud hebt haha. Maar iets gaat altijd stuk als je het. Het hardst nodig hebt haha.
zo, weer genoeg kou gehad, tijd voor lente ben het wel zat om heel dag met gordijnen dicht te zitten omdat het anders gewoon niet op temp blijft binnen (en nu nog maar amper). Er komt zoveel kou van de ramen af! En schaatsen vind ik toch niet echt heel leuk, dus LENTE, kom maar op!