Hi, Ik ben benieuwd of er moeders zijn met internet adressen waar je meisjes winterlaarsjes zou kunnen kopen (Ik zoek in maat 22). Wil even kijken wat de collecties zijn en inspiratie opdoen En zijn er misschien ook al moeders die al winterlaarsjes ingeslagen hebben en met een fotootje de laarsjes kunnen tonen? thx
Hahaha. Mirell, die heb ik ook al bijna helemaal gelezen (incl de gesprekken over werk ). Vond ik ook leuk om te lezen namelijk voor de inspiratie, vooral de posts met foto's. Ik zag daar zo eigenlijk alleen die laarsjes van jouw dochter volgens mij voorbij komen (die van de schoenenreus). Heb je daar toevallig een foto van als je dochter ze aan heeft? Ben wel benieuwd Maar ik open dit topic echt specifiek voor de laarsjes en dus niet voor de kleertjes. En ben echt benieuwd naar foto's en internetsites van anderen.
Kijk eens op Schuurman Schoenen | De grootste collectie schoenen online Hier koop ik altijd de schoenen voor mezelf en mijn dochter, maar dan wel in de winkel zelf.
Deze zijn degene die Mirell en ik hebben, alleen Mirell heeft ze in het zwart(en bovenaan glanzend zwart) en ik in het grijs/zilver. Ik weet alleen niet of ze die in 22 hebben... http://www.uploader.be/output/1283447321.jpg Op deze site staan een hoop leuke laarsjes: Winter Maat 22 - Meisjesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
ik vind laarsjes van het merk clic wel leuk. Moet je maar even googlen. Maar goed, die zijn niet goedkoop.
Bedankt iedereen voor het delen. Schuurman schoenen ken ik inderdaad. Zal ik eens gaan kiijken. En Lucia, die laarsjes die jullie hebben zijn hardstikke leuk!! Dat is die van de schoenenreus toch? Zit daar ook een voetbedje in? Het lijkt trouwens of die neus van soort suede is, klopt dat? Ben dan altijd zo bang dat het gelijk lelijk wordt bij mijn dochtertje...Denk dat ik wel even langs de schoenenreus kan gaan. Clic is inderdaad ook leuk, staan volgens mij ook op de site die lucia noemt, ik ga eens kijken. Andere foto's of sites zijn altijd welkom! Leuk!
Goed dat ik hier even kijk Gisteren laarsjes gezien maar durf ze nog niet te kopen omdat ik nog een week of 6 wil wachten ivm het weer en het groeien van de voetjes. Staan ze ook op de site van Schuurman (kende ik nog niet) dus mochten ze uitverkocht zijn tegen die tijd, kan ik het daar ook nog proberen! Bedankt voor de tip dus
Ik heb vorige week (of was het alweer die week daarvoor ?? ) 2 paar clic laarzen gekocht en die zijn echt zoooooooo mooi !!
Heb ik niet gezien, of er een voetbedje inzit. Maar ik dacht het niet... De neus is idd een soort suede, maar het valt wel mee met kapot gaan, ze is er daarstraks mee in de zandbak gegaan en ze zien er nog als nieuw uit na een paar weken. Ze zijn inderdaad van de schoenenreus! Ik geloof dat de zwarte niet zo suede-achtig zijn... Nu ik erover nadenk, ik geloof wel dat ze 22 hebben...23 hebben ze in elk geval, want die heb ik eerst gepast en die gingen maar nét.
Bij Dolcis hebben ze ook superschattige laarzen, slaag er iedere keer weer. (Home | Dolcis.nl - Verrassend & Betaalbaar! Damesschoenen, herenschoenen, kinderschoenen, tassen)