ik heb hier nog heeeeeel veel knipvellen die ik wel graag kwijt wil. Me hobby is een beetje uit de hand gelopen dus ik ga maar eens even het een en ander opruimen. Ze zijn allemaal van het merk Le suh..... kan een pakketje voor je maken van 25 vel voor 7,50 50 vel voor 15,00 100 vel voor 25,00 maar je mag ze ook los kopen voor 0,25 per vel. Ik heb ook nog zo 50 kerstknipvellen (als het er niet meer zijn) die zijn van verschillende merken. Die mogen zo weg voor alleen verzendkosten.....mijn kerstkaarten zijn al klaar allemaal...... Weg=Weg ik wil ruimte hebben hahaha.... foto's staan in me fotoalbum van de le suh vellen......
niet alles staat op de fotos helaas....... maar ik heb deze voorkeuren; geboorte, trouwen, communie, condoleance, mannen, sporten, beroepen, jubileum, dieren, honden, poezen, kerst, verhuizen, kinderen, tieners (geen bloemen sorry)
hoi hoi hier nog een fanatieke kaartenmaker en mn mams ook, haar vraag is van wege de lesuh vellen zijn ze erg wazig (zij heeft er ook van maar zijn de plaatjes behoorlijk wazig) groetjes
ohzo, sorry lees het nu pas goed..... Nee die van mij zijn niet wazig, het zijn originele vellen van le suh, waarde is 0,65 per vel! Maar omdat ik veeeeeel teveel heb mogen ze bij mij weg voor 0,25 per vel. Ik ben bang dat je moeder gekopieerde vellen heeft!