Helaas is de zomer nu echt echt echt voorbij Ik heb alleen geeeen idee wanneer je nou een winterjas aan gaat doen? Ze zit natuurlijk wel stil in de wandelwagen.. En wanneer de voetenzak? Ga binnenkort maar wel rompertjes met lange mouw aandoen.. Iemand advies? Wanneer doen jullie wat?
Laatst voor die warmte kwam heb ik de winterjas in de ochtend al aan gedaan. Voetenzak nog niet gebruikt. Eind van de week wordt het 11-13 graden. Dan zou ik hem echt wel een winterjas aan trekken.
Voetenzak kan je er al in doen, en dan kijk je per dag of je de rits ook dichtdoet, of half open, of helemaal open. Winterjas is nog te warm voor nu hoor, gewoon een najaarsjasje voor nu. Pas als het 10 graden of minder wordt vind ik een winterjas nodig...
Hier ook nog geen winterjas aan hoor. Een voetenzak trouwens ook niet, maar mijn meisje is wel iets ouder (13 maanden nu) en heeft het niet snel koud. Wij doen nu een wat dikker vest aan en als we gaan fietsen een voorjaarsjasje of een vest met bodywarmer (op de fiets is het toch altijd wat kouder vind ik).