Ik heb hem ook voor onze dochter, een heerlijk ding. Ik vind de mouwen ook niet zo strak, maar ik heb de roze gestreepte, misschien dat het per model verschilt. Vorig jaar had ik de witte, die was ook prima.
Die mouwen vind ik ook helemaal niks, die hebben we er dan ook niet aan! Dit weekend hebben we een 2de slaapzak gekocht bij de Wibra(10 euro) en die is fijner en warmer vind ik!
Valt aardig mee. Hier ook eentje, maar hij is zelfs nog wat te groot en ze kan zich er prima mee omrollen. Aan de andere kant, jouw meisje is wel nog wat jonger... Uitproberen zou ik zeggen, en anders de mouwen er af!
oke de meningen lopen dus uiteen over de mouwen maar daar gaat het mij dus juist om ze ligt boven de dekens na een tijdje en dan is het toch koud zonder mouwen met enkel glas misschien toch nog maar eens een nachtje over slapen dan want ze word hier al maffie als ik niet snel genoeg ben met haar romper of shirt aandoen over die armpjes dus denk dat ze dan niet het geduld op kan brengen om haar armen door de evt. smalle mouwen te krijgen....
Hier trouwens totaal geen problemen met de mouwen hoor. Wat je ook kan doen is even bij prenatal kijken, daar zijn ze vaak wat zachter. Ik heb er ook een daarvan en die is misschien voor hele kleintjes wat fijner.
Gelukkig, ben dus niet de enige Ik bedoelde die witte, beetje dikke stof. Andere heb ik nog niet geprobeerd van de Hema. Ja, met korte mouwen, die zijn wel prima. Ik heb eentje van de Wibra of Zeeman, ook met lange mouwen en die is idd beter. Soepeler. Prenatal heeft ook fijne slaapzakken.
Zijn de winterslaapzakken van de wibra ook dik dan? Ik had ze pas gezie volgensmij maar di eik zag waren niet erg dik dus heb ze maar laten hangen
ik heb ze niet gekocht. de ampjes lijken me nauw en stug. ik had er geen goed gevoel bij. zeker niet als die ook nog eens gewassen moet worden keer op keer wordt hij nog wat smaller. ik heb gekozen voor de ISI. die had hij vorig jaar ook. ze zien er dun uit maar zijn heerlijk warm. vee; warmer dan de meeste andere die ik geprobeerd heb. er werd ons verteld dat de ISI er alleen in kleine maten is. maar heb er nu toch 2 gevonden van 1 meter mama is helemaal happy. ps. ik begin er ook pas dit weekend mee als het echt min 10 wordt. we hebben ook enkel glas. brrrrr. vorig jaar was het zoooow koud boven. we waren wel verwend in ons ons oude huis merk ik nu.
Ik doe gewoon zijn pyjamaatje eronder, zeker als het koud is ('s avonds/'s nachts). Hij zweet er niet bij, dus dat kan prima, is lekker! Mocht het wat minder koud zijn, dan mouwen af en pyjamaatje eronder OF mouwen eraan en alleen pyjamabroekje en rompertje met lange mouwen.
Ik ben er niet tevreden over. Ik heb er 2 (met van die auto's). Zo'n 3 weken geleden gekocht en nu al problemen met de ritsen (een sluit niet en bij de ander laat de zoom los). En de mouwtjes gebruik ik ook niet want die armpjes gaan er gewoon niet in.. Ik ga morgen terug om mijn geld terug te vragen.
Ik ben er erg tevreden over, maar dat is ook met een reden Sinds ik het slaapzakje gebruik met de mouwen eraan slaapt mn kleine meid door! Ze had altijd ijskoude handjes als ik haar uit bed haalde, maar omdat de mouwen van de slaapzak iets te lang zijn, blijven haar handjes nu lekker warm. Ik denk dat dit heeft geleid tot het doorslapen... Het is alleen inderdaad een gepriegel om dr armpjes erdoorheen te krijgen, das het enigste nadeel. Ik doe wel een bovenstukje aan (romper lange mouwen of shirtje), maar laat haar broekje en sokken dan uit...
Ik heb er 2 van de Hema ( die met auto'tjes en grijs/blauw gestreept) Ik vind ze ideaal alleen zijn de mouwen te lang voor de armen van mijn zoontje en als ik ze om sla dan krijg ik zijn handje er niet door. Maar de mouwen wil ik er toch pas aan doen als het echt kouder gaat worden, het is nu nog zo'n graad of 18 op zijn kamer en mijn zoontje voelt altijd lekker warm aan
Ik heb er ook eentje, ik vind hem ideaal. Nu nog zonder mouwen, in een andere slaapzak slaapt Maud niet zo lekker.
Ik heb er vandaag toevallig nog een bijgekocht bij prenatal en hier hadden ze veel keuze! Alleen k vind ze best duur! Tussen de 19 en 40 euro! Nou weet ik niet meer hoe duur die van de hema was, maar ik dacht minder duur...
Ook ervaringen met duimende kindjes? Onze dochter valt echt duimend in slaap en anders niet en ik ben bang dat ze haar duim niet zo makkelijk in haar mond kan houden door de mouwen....
Wij hebben er ook een. Dochterlief was er snel uitgegroeid. De lengte is nog goed maar om haar schouders erg smal. Na elke wasbeurt had ik het gevoel dat de zak iets gekrompen was. (of mijn dochter groeit zo hard)