winterslaapzak hema???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nonnie26, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Theepot: Ik denk dat het idd niet handig is als je een duimend kindje hebt om dan de mouwen eraan te laten.
    Ik merk bij mijn dochtertje dat ze toch minder bewegingsvrijheid heeft (hier is dat alleen maar gunstig:))
    Met duimen kan het dus wel een beetje lastig worden, tenzij je een slaapzak kan vinden waar de mouwen niet zo stug en dik van zijn...

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

zoontje heeft die blauwe met autootjes, zelfde denk ik als die jij wilt kopen voor je meisje

de mouwen zijn wat krap en ook te lang zodat hij zijn handen niet goed vrij heeft.,omrollen kan niet dan zijn de mouwen helemaal strak.

verder bevalt hij wel. wij zoeken nu een die nog iets warmer is.

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0

Haha, onze dochter heeft ook van die dikke slaapzakken en wij maken dit grapje ook vaak de laatste tijd. Lekker warm, wil ik ook!

Ze kan er trouwens prima in bewegen (even on topic ;)). Wij hebben de HEMA-slaapzak in de meisjesversie. We hebben wel de mouwen een keertje omgeslagen, anders kreeg ze haar handjes er niet goed uit. Dat omslaan gaat hier wel, geen probleem mee.
    Hier dus wel de mouwen er al aan. Maar ze heeft er tot nu toe alleen romper met korte mouwen onder aan.

We hebben ze nog maar net (drie dagen na de eerste een tweede gekocht), maar ze bevallen echt prima. Vraag me af waarom we deze vorig jaar niet hadden.

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    @poeh82, dank je daar was ik al een beetje bang voor... Dan toch maar een lekkere dikke slaapzak zonder mouwen.

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

kun je je kleintje niet even meenemen naar de hema dan om te passen? een rompertje met lange mouwen onder haar kleertjes en dan ff truitje uit in de winkel (is daar wel warm genoeg lijkt me) Dan kun je ff testen of de mouwen niet te krap zijn.
    Mijn schoonzus had vorig jaar 1 uit duitsland gehaald. Tschibo (?) volgens mij. heerlijk warm en kereltje kon er zich goed in bewegen. En een reserve van de wibra die ook goed beviel.

6. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind de mouwen veelste krap! ik had gister voor het eerst de mouwen eraan en het was net of ze twee gebroken armen had, zo stijf! zonder de mouwen ideaal.

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik vind hem ook super fijn! De mouwen heb ik er nog niet aan (zijn ooknog te lang) maar heb er zon fluweel achtige hansop pyama er onder aan.
    Ze blijft er echt heerlijk warm in :) echt een aanrader

Zat ook al te geinen tegen manlief: zou ik voor jou ook zon slaapzak maken van een oud dekbed :p

Deel Deze Pagina