Ik ben benieuwd of er hier mensen ervaring hebben met zo'n knuffel die liedjes afspeelt en een gloeiend gezichtje heeft. Het leek me namelijk wel leuk voor mijn zoon, maar ik had vandaag de Gloworm van Playskool in mijn handen maar voor zover ik het kon zien geeft die maar een halve minuut geluidjes en lichtjes en dan moet je weer opnieuw op de knop drukken en dat zie ik mijn zoontje nog niet zelf doen. Zijn al die gloeiknuffels hetzelfde (dus dat ze maar heel kort geluid en licht geven)? Welke raden jullie me aan? Of is het product überhaupt geen succes?
Waar wil je die gebruiken? Mijn kindjes hebben een gloei-tutdoekje gekregen (de bedoeling is dat het kindje die dan zelf kan vinden 's nachts), maar zij schrikken daarvan in het donker. Als je die knuffel voor 's nachts wil gebruiken, kan ik me voorstellen dat de baby schrikt als die zo'n gloeiend gezich ziet in het donker. Maar voor overdag kan het natuurlijk wel. Maar je hebt gelijk, bij de meeste van die dingen moet je om de haverklap de knop weer indrukken. Ik heb de afgelopen maanden veel van dat soort speeltjes vervloekt
Bedankt voor je reactie Adi. De bedoeling die ik met zo'n knuffel heb is dat hij hem meeneemt naar bed en er goed mee in slaap kan vallen en dat na 10 minuten het geluid uit gaat. Maar kennelijk werken die knuffels dus anders...
Die heb ik. Ze vind hem eg luk maar kan inderdaad niet zelf de knop indrukken.. Daarom maar beneden en niet in bed.
Julie valt iedere avond in slaap met haar gloei-zeepaard (FP). Het is een leuke zachte knuffel, als je op z'n buikje drukt gaat ie gloeien en speelt zachte, kalmerende muziekjes en zeegeluidjes. Ze wordt er heel rustig van, dat beest hoort echt bij haar slaapritueel. Hij gaat vanzelf uit na 5 minuutjes, is er in roze en blauw. bartsmit.com - Fisher-Price gloei zeepaardje
Hier hebben we zo'n gloeiworm maar die gebruiken we niet als ze gaat slapen. Als ze dan 's nachts omdraait dan gaat dat ding aan en dan wordt ze er wakker van. Ook wil ze niet gaan slapen en alleen maar spelen maar ze is ook wat ouder dan jouw kindje waarschijnlijk. Ik zou dat ding dus niet aanraden.
Quinten heeft verleden week zo'n gloeiknuffel gekregen van oma, blauw beertje, zijn gezichtje gloeit op en hij speelt verschillende melodietjes. Oma had gehoord dat er soms kindjes bang van werden en had hem eigenlijk niet meer willen geven. Zelf had ik ook nooit zoiets gekocht, niet vanwege bang worden maar gewoon omdat het me niks leek. Ik moet zeggen, het is één grote hit! Hij knuffelt het beertje steeds, zit er tegen te brabbelen en hij zijn hele gezichtje licht op als hij hem ziet. We gebruiken hem hier niet in bed, wel voor en na het slapen. Je kan trouwens op zijn ruggetje instellen wat je wil, alleen gloeien, of met muziekjes erbij.
Wij hebben ook een gloeiworm. Hij hoort hier ook bij het naar bed gaan en komt ook nooit beneden. Ze is helemaal fan! Ze kan hem nu (bbijna 15 mnd) zelf aan zetten. Hij speelt ongeveer 30 sec en dan dooft langzaam het licht.
ik heb nog zo'n gloeiworm in handen gehad omdat mij dit doet denken aan vroeger. ik vind het geluidje eigenlijk best wel hard gaan als de omgeving verder stil is. Stel dat je kindje op een gegeven moment gaat draaien en er bovenop komt, dan gaat dat ding af.
Ons zoontje heeft ook het gloei-zeepaard van fisher price. Hij heeft het alweer een hele tijd en het was van vanaf dag 1 een grote hit. Het eerste wat hij nu doet als we hem in bed leggen is dat ding aan. Hij weet zelfs hoe hij hem weer af kan zetten. Hij schrikt ook niet wakker als hij per ongeluk tegen het buikje aanligt, waardoor het paardje aan gaat.
hier zon gloeiworm.. vind dat je nog al hard moet knuffelen om ding aan te krijgen ( is die met 2 gezichtjes, wakker en slapen) dus ligt in speelgoedkist en word niet gebruikt
Ik heb er één van Hello Kitty voor mijn dochter voor 5 dec gekocht. Ben benieuwd hoe ze m vindt. Ik weet niet hoe lang dat ie muziek speelt en hoe lang haar snoetje licht geeft. Ik heb m gekocht bij Trekpleister voor 15 euro. Ik zag m laatst ook bij Kruidvat trouwens.