winterslaapzak met mouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toerist18, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Ik ben bij de C&A geweest maar daar waren ze 24,95 en ik vond de mouwen voor Aerin aan de korte kant. Bij de Prenatal heb ik twee goeie kunnen vinden (daar zijn de mouwen wat langer en zijn de slaapzakken van minder syntetisch spul gemaakt, voelt iets fijner) en daar waren ze ook maar 16 euro.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Is t n combi slaapzak of (alleen n winter slaapzak?

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Met afritsbare mouwen (word zoiets combi genoemd? :oops: )

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Neej mutsie~! Als t n combi was geweest, wilde ik m wel over kopen maar helaas. ;)

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    indy heeft een pyamaatje aan en dan in haar dikkere slaapzak zonder mouwen. Haar handjes zijn wel erg koud sochtends moet ik zeggen dus denk dat in binnenkort de mouwen er maar aan rits!
    Snachts koelt het bij ons toch al behoorlijk af moet ik zeggen.

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik gebruik ze ook
    ik koop ze dan wel nieuw maar na de tijd verkoop je ze weer voor een mooi bedrag op marktplaats.....zijn erg gewild

ik had voor mijn zoontje het kindermodel ....sinds hij in een gewoon bed slaapt slaapt hij met een dekbed maar vond het superslaapzakken omdat onze babykamer erg koud is

en nu voor mijn tweede heb ik er voor deze winter ook een gekocht (babymodel)
    ik had hem nog niet gebruikt en na 2 maanden gewassen omdat ik hem dus wilde gebruiken...........bleek de hele zoom kapot ik had geen bon meer niets
    little company gemaild en moest de slaapzak opsturen en krijg maandag een nieuwe opgestuurd.......zonder bon of wat
    service toch of niet

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wil ook wel een slaapzak met mouwen maat de mouwen zijn voor Teun altijd te lang....en hij wil graag op zijn duimpje sabbelen en zijn beestjes en doekje pakken
    hebben jullie hier een oplossing voor?

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    die van little company lopen smaller naar buiten toe en kun je goed omslaan vind ik zelf

Deel Deze Pagina