Winterslaapzak?? Warme pyjama?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukkie1, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Nu al over op de winterslaapzak? Ong 18/19 graden bij ons boven nu. Hij slaapt nu in romper, dunne pyjama en zomerslaapzak zonder mouwen dus. Vanmorgen voelde hij koud! Maar smoor ik m niet in een dikke pyjama of slaapzak? En wat dan als t echt koud wordt? Gaat zn hele bedje door, dus een deken gaat niet!

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hier al wel hoor een dikkere slaapzak zonder mouwen en pyjama , ik vind het snachts al best koud namelijk...

3. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Hier een winter slaapzak en dan met romper aan.

4. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    T heeft nu een gewatteerde, mouwloze slaapzak aan en een pyjamajasje eronder. Geen broekje. Hij heeft het lekker warm.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn dochter ligt al zo'n 2-3 weken in een mouwloze winterslaapzak met een rompertje. Overdag is het wel lekker maar snachts is het echt wel koud. Mijn zoon heeft een hemd, boxer en pyamabroek aan en een dekbed over zich heen.

6. Beau floor

12 jun 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ook een mouwloze winterslaapzak. Met pyama eronder.

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Net over op de winterslaapzak en romper. Ze werd wakker van de kou vannacht (had pyama en zomerslaapzak aan).

8. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Hier nog in een zomerslaapzaak maar dat is wel een slaapzak met lange mouwen.
    Daaronder draagt hij een romper + pyama en ik leg een dekentje over hem heen.
    Normaal gaat hij ook heel zn bed door en heeft een deken geen zin maar gek genoeg blijft hij de afgelopen 2 nachten lekker onder zn dekentje liggen.

Hier ongeveer 21 graden boven..

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.916
    3.937
    113
    19 graden of kouder is winterslaapzak! Ik doe hier dan wel alleen een romper aan met lange mouw. Vanavond was het 18 graden boven en vanmacht zal het nog 1-2 graden afkoelen dus een pyjamabroekje erbij aan gedaan. Bij 20/21 graden doe ik nog wel een zomerslaapzak, maar dan met romper en volledige pyjama.

10. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Aah dank. Winterslaapzakken gekocht dus morgen kan hij t aan. Voor nu een warm boxpak aangedaan met romper lange mouwen eronder, dan komt hij de nacht wel door ^^

11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dochter slaapt vannacht voor het eerst in pyjamajasje en broekje.
    nog wel de zomerslaapzak aan.
    omdat de temperatuur overdag nu ook rond de 18 schommelt niet alleen het pyjamajasje meer aan.
    ze lijkt het ook niet zo snel koud te hebben

12. Madam1983

Madam1983 Actief lid

24 aug 2014
    209
    10
    18
    Hier groot fan van de slaapzak van Ergopouch.
    Eigenlijk een 4 seizoenen slaapzak. Past zich aan aan de temperatuur. Bij warm weer reguleert het 1 tot 2 graden koeler in de winter 2 tot 3 graden warmer.
    Hier ligt ze in de winter in met een pyjama en romper met lange mouwen.
    1 reserve slaapzak van de Hema voor de winter.
    Nu heeft ze zomer slaapzak aan met pyjama trui.
    21 graden momenteel op haar kamer

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hier mouwloos romper, lange mouwen pyjama en mouwloos winterslaapzak. Hij jammert nu steeds een beetje in zijn slaap dus misschien koude armpjes? Gisteren lange mouw romper ipv mouwloos en toen hoorde ik hem niet maar leek me achteraf toch wel warm

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hier is het nog 23/24 graden op der ker.
    Ze slaapt in een zomerslaapzak, zomer pyjama, romper zonder mouw.
    Ga van de week wel een winterslaapzak aanschaffen, maar kouder dan 20 graden word het hier eigenlijk nooit.

15. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Nu voel ik me bijna heel slecht. Tot nu toe heeft ze hier nog gewoon in haar romper met korte mouwen en pyjama met lange mouw geslapen. Vanavond zag ik dat het iets onder de 19 graden was, dus heb ik dr zomerslaapzak er maar bij aan gedaan. Mijn man keek me al heel vreemd aan, maar als ik het zo lees is mijn gedachte zo gek nog niet.

16. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik vind het altijd lastig. Hier is het nog 21 graden op zijn kamer (18 mnd). Hij heeft nu een romper met lange mouwen, slaapzak zonder mouwen (is niet een hele dikke slaapzak) en dun lakentje van Tula. Hij voelt altijd warm en is snel bezweet (in tegenstelling tot zijn mama die een koukleum is).

17. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb nu romper, pyamajasje (geen broek) en in de zomerslaapzak.

18. vd21

vd21 Niet meer actief

Hier winterslaapzak met mouwen

19. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    De kleine van 9 maanden ligt hier in een zomerslaapza met pyjama shirt. Nog geen broekje. Jullie wel?

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tot en met gisteravond een zomerslaapzak met romper korte mouw en pyjama lange mouw, pyjama shirt sinds gister.

De nachten ervoor geen problemen, vannacht werd hij wakker en bleef maar huilen, voelde ook helemaal niet lekker warm aan eerder koud
    Dus heb de herfstslaapzak maar aangedaan...
    Lijkt me zo warm, het was 18.8 graden in zn kamer dus echt niet heeeel koud ofzo :(

Deel Deze Pagina