Hier slaapt hij nog in z'n ondergoed met een pyjama met lange mouw erover en een zomer slaapzak. Hij slaapt nog prima door 's nachts dus verwacht niet dat hij het al koud heeft. Al denk ik wel dat ik 1 dezer dagen ook naar de winterslaapzak over stap, maar moet even kijken of hij die nog past.
Zou me niet slecht voelen hoor! Als ze het koud had gehad, had je dat vast wel gemerkt. Hier gisteren voor het eerst lange mouwen pyama aan, een gewone dunne zeg maar. Met een zomerslaapzak. Geen deken of lakentje. Ze voelde erg warm toen ik voor ik ging slapen nog even ging kijken, korte mouwen had ook nog prima geweest. Ik heb niet eens een winterslaapzak met mouwen, hier niet nodig. Wordt nooit echt kouder dan 18 graden boven.
Overdag en snachts inmiddels tijdens het slapen in romper met korte mouwen en hema winterslaapzak. Blijkbaar vinden ze dat fijn want ze slapen gelijk weer een stukje langer. Als het kouder word dan komt er nog een pyjama bij.
Het koelt hier al best af snachts, op slaapkamers staat ook altijd raam open en kachel uit. Jongste ligt nu in winterslaapzak met mouwen en dan alleen rompertje met korte mouwen eronder. Als het kouder wordt komt er een lange pyjama onder en nog eventueel dekentje over de slaapzak
Pyjamasetje : broek + truitje Zomer slaapzak zonder mouwen (sinds 2 weken) Deken Straks als het nog kouder wordt/is, een winter slaapzak en een warmer pyjama setje. Baby is een echt koukleumpje heb ik gemerkt en sowieso koelt het aardig af in zijn kamer.
Hier is het 21 graden in haar slaapkamer, maar het voelt wel fris 's nachts. Ze heeft nu een iets dikkere tussendoor slaapzak met romper en pyjama truitje, geen broek. En dan een dun dekentje met laken. Vannacht had ze een zomerslaapzak omdat die andere nog niet helemaal droog was van het wassen. Toen heb ik haar wel een pyjamabroek aan gedaan.
Dochter is de afgelopen nachten steeds rond half 4 wakker. Man zegt dat ze niet koud aanvoelt, maar ik twijfel of ze het niet toch koud heeft aangezien ze al een paar nachten rond die tijd wakker wordt. Het is als ze gaat slapen zo'n 19/20 graden in haar kamer, in de nacht zakt de temperatuur met een graad. Veel kouder wordt het niet in huis, goed geïsoleerd. Vorige winter heeft ze in een bambino wollen slaapzak geslapen en sliep ze altijd door. Die heeft ze nu ook aan. Kan ze het toch koud hebben?? Stom, het is dochter twee, maar ik heb weer die vraagtekens over temperatuur en slapen
Hier bijna 15 maanden en wij hebben een vrij koud huis (boerderij) dus hier slaapt ze ook in een winterslaapzak, zonder mouwen en een dunne pyjama met mouwen en daaronder een hempje en een broekje, blote voeten geen dekentje. Ons dochtertje heeft het niet heel snel koud maar voelde van de week toch wel wat koud aan dus overgegaan op de winterslaapzak maar daar de mouwen nog vanaf gehaald.