Winterslaapzak?? Warme pyjama?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukkie1, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier slaapt hij nog in z'n ondergoed met een pyjama met lange mouw erover en een zomer slaapzak.
    Hij slaapt nog prima door 's nachts dus verwacht niet dat hij het al koud heeft. Al denk ik wel dat ik 1 dezer dagen ook naar de winterslaapzak over stap, maar moet even kijken of hij die nog past.

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.174
    23.254
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zou me niet slecht voelen hoor! Als ze het koud had gehad, had je dat vast wel gemerkt. :)

Hier gisteren voor het eerst lange mouwen pyama aan, een gewone dunne zeg maar. Met een zomerslaapzak. Geen deken of lakentje. Ze voelde erg warm toen ik voor ik ging slapen nog even ging kijken, korte mouwen had ook nog prima geweest. Ik heb niet eens een winterslaapzak met mouwen, hier niet nodig. Wordt nooit echt kouder dan 18 graden boven.

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Overdag en snachts inmiddels tijdens het slapen in romper met korte mouwen en hema winterslaapzak. Blijkbaar vinden ze dat fijn want ze slapen gelijk weer een stukje langer.

Als het kouder word dan komt er nog een pyjama bij.

4. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Het koelt hier al best af snachts, op slaapkamers staat ook altijd raam open en kachel uit. Jongste ligt nu in winterslaapzak met mouwen en dan alleen rompertje met korte mouwen eronder. Als het kouder wordt komt er een lange pyjama onder en nog eventueel dekentje over de slaapzak

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier pyjama met broek, dikkere slaapzak zonder mouwen en dun dekentje.

19 mnd en 16°c op haar kamer

6. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Pyjamasetje : broek + truitje
    Zomer slaapzak zonder mouwen (sinds 2 weken)
    Deken

Straks als het nog kouder wordt/is, een winter slaapzak en een warmer pyjama setje. Baby is een echt koukleumpje heb ik gemerkt en sowieso koelt het aardig af in zijn kamer.

7. Alicia1984

7 apr 2016
    37
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier is het 21 graden in haar slaapkamer, maar het voelt wel fris 's nachts. Ze heeft nu een iets dikkere tussendoor slaapzak met romper en pyjama truitje, geen broek. En dan een dun dekentje met laken.

Vannacht had ze een zomerslaapzak omdat die andere nog niet helemaal droog was van het wassen. Toen heb ik haar wel een pyjamabroek aan gedaan.

8. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Dochter is de afgelopen nachten steeds rond half 4 wakker. Man zegt dat ze niet koud aanvoelt, maar ik twijfel of ze het niet toch koud heeft aangezien ze al een paar nachten rond die tijd wakker wordt.
    Het is als ze gaat slapen zo'n 19/20 graden in haar kamer, in de nacht zakt de temperatuur met een graad. Veel kouder wordt het niet in huis, goed geïsoleerd.
    Vorige winter heeft ze in een bambino wollen slaapzak geslapen en sliep ze altijd door. Die heeft ze nu ook aan. Kan ze het toch koud hebben??

Stom, het is dochter twee, maar ik heb weer die vraagtekens over temperatuur en slapen ;)

9. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hier bijna 15 maanden en wij hebben een vrij koud huis (boerderij) dus hier slaapt ze ook in een winterslaapzak, zonder mouwen en een dunne pyjama met mouwen en daaronder een hempje en een broekje, blote voeten geen dekentje. Ons dochtertje heeft het niet heel snel koud maar voelde van de week toch wel wat koud aan dus overgegaan op de winterslaapzak maar daar de mouwen nog vanaf gehaald.

Deel Deze Pagina