Wie van jullie kan mij adviseren over een meerijdplankje voor de Quinny buzz? Mijn dochter is bijna 21 maanden, maar loopt nog niet zo lang. Ik ga (hopelijk ) bijna bevallen en wil dus graag een meerijdplankje aanschaffen. Alvast bedankt voor het meedenken!
Wij hebben ook een quinny buzz en een buggyboard Maxi van Lascal. Dit heb ik via Marktplaats gekocht, maar nieuw zijn we wel vrij prijzig (rond 80 euro schat ik). Hij past goed, maar met de kinderwagenbak is er niet zo heel veel ruimte om goed op het plankje te staan. Als ik de duwstang op zijn hoogste stand zet, kan mijn dochter net tussen de kinderwagenbak en de duwstang staan. Als de maxicosy erop staat is er veel meer ruimte. (er schijnen wel verlengstukken te zijn, maar hier heb ik me niet in verdiept)
De buggyboard maxi+ kan idd op de Quinny buzz, het is wel net zo wat marjolein195 zegt, je moet wel je duwstang op de hoogste stand zetten willen ze er goed op kunnen staan en met de maxicosi gaat het wel beter. Had hem trouwens nieuw gekocht en daar zat al een verlengstuk bij. Jammer alleen dat mijn zoontje er niet op wilt staan.
Graag gedaan. Volgens mij is de mini voor kleinere buggy's maar weet ik niet zeker hoor. Het is trouwens gewoon de maxi, niet de maxi+. Net nog even voor de zekerheid op de doos gekeken.