winterslaapzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama2011, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hallo dames,

hebben jullie een winterslaapzak met of zonder mouw?
    ik vind het een beetje lastig wat ik moet kopen!!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het hangt ook een beetje af van je huis denk ik... maar ik vind een slaapzak met mouwen die eraf kunnen, altijd wel praktisch. Dan kun je kijken wat nodig is.

Ons vorige huis was erg koud en tochtig, het huis waar we nu wonen is goed geisoleerd, dus ik denk dat we hier de mouwen niet nodig hebben, ook niet omdat onze jongste dochter, veel warmbloediger lijkt dan de oudste ;) .

Maar ik zou als je twijfelt dus echt kiezen voor een slaapzak met afritsbare mouwen.

3. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Helemaal eens met Athina.

Wij hebben een combisleeper... makkelijk zelf te bepalen of mouwtjes nodig zijn of niet. Hema heeft trouwens ook leuke slaapzakken en Prenatal ook, zijn wel voordeliger in prijs, hebben ook afritsbare mouwen... weet niet hoe ze verder ervaren worden.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb een winterslaapzak van Hema, met afritsbare mouwen, fijne slaapzak! :)
    Ik vind de combisleeper echt belachelijk duur:)

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb een slaapzak van prenatal met mouwen die eraf kunnen, eentje van c&a en eentje van minimonkey dat is een seizoenen slaapzak. mijn zoontje heeft het snel koud en kan niet zonder armen slapen(best lastig met warm weer)

Deel Deze Pagina