zijn er al meiden die nu al het winterslaapzakje gebruiken ik zit erover te twijfelen omdat het vrij koel is in me meisje haar slaapkamer maar heeft ze er dan nog wel wat aan in de winter als het dalijk echt koud word ze slaapt nu nog in het zomerslaapzakje zonder mouwen en een dekentje erover
Ik heb nu een gewatteerde slaapzak zonder mouwen waar mijn zoon in slaap. Volgens mij is dat een winterslaapzak, maar ik ga nog wel nieuwe kopen met mouwen voor als het straks echt koud wordt. Het is nu nog 20 graden in mijn zoontje zn kamer. En dan ligt hij in een romper korte mouw en pyama trui met lange mouw. Een deken heeft hij niet, daar blijft hij namelijk niet onder liggen.
Ze ligt hier zonder deken, dus ze heeft nu de winterslaapzak al aan. met daaronder een romper en een pyjama truitje Als het nog kouder wordt doe ik een romper lange mouw eronder en een pyjama broekje aan.
hier ook hetzelfde als linn maar het is in ons meisje haar kamer dan ronde de 17 a 18 gr dus al best fris.
wel een winterslaapzak, maar zonder mouwen nog, zodra het echt gaat vriezen 's nachts gaan ook de mouwen erop
Hier ook winterslaapzakje zonder mouwen. Hij heeft een romper met lange mouw aan. Dekentje ligt er ook maar die gooit hij toch van zich af.
Hier ook al een winterzakje zonder mouwen. Nu heb ik bij mijn dochter ook nooit de mouwen er aan gehad, gewoon lekker een romper met lange mouwen...
Hier is het vrij koud op de slaapkamer dus hier al de winterslaapzak aan, zonder mouwen. Ik kan altijd nog een dikkere pyjama, een romper met lange mouwen en een deken gaan gebruiken. Ik kijk altijd naar hoe mijn zoontje aanvoelt en daarop pas ik de kleding aan.