Iemand ervaring mee, we hebben morgen een uitje van mijn man zijn werk,en hebben ons opgegeven. we zijn ook wel echt toe aan een dagje weg, maar nu met de sneeuw ga ik twijvelen, zoonlief haalt de meter nog niet, dus kan nog niet zo veel. tevens is mijn eigen gezondheid echt op het vriespunt momenteel, ik twijvel dus heel erg, die kou heel de dag zal me geen goed doen, andere kant, we willen wel een dagje weg als gezin. is hetleuk voor zoonlief bijna 3 jaar. is het goed te doen in de winter, volgens de chat met de klantenservice ligt het park er nu prachtig bij(geloof ik direct) en draaien de attracties gewoon. plus er zou een 4d film zijn (leuk of niet voor kind van 3 jaar) plus het wintercircus, is er ruimte om binnen opte warmen tussendoor?? tis zoo lang geleden dat ik er geweest ben, en dan in de winter wel mooi natuurlijk maar ook praktisch/ wie is er al geweest of vorig jaar??
Ik ben een keer een dag in de regen geweest en ik vond het vreselijk! je kon nergens fatsoenlijk opwarmen niet leuk dus. Die film is trouwens wel erg leuk!
Wij zijn vorig jaar naar winterslagharen geweest en je hebt echt wel de mogelijkheid om binnnen op te warmen en voor een kindje van 3 is er ook echt wel,genoeg te doen, wij waren van het zomer en de kids hebben de hele dag attracties gedaan . Toen dus nog geen 3. Maar de realiteit is wel dat het gewoon erg kpud is met dit weer, al moet ik zeggen dat ik het vandaag qua kou wel mee vind vallen, vorig jaar toen wij waren was het echt koud en was ik verkleumd toen we thuis kwamen, maar al met al zou ik zeggen doen als het niet te ver rijden is . Kijk het is niet bepaald het mooiste park ofzo maar wel grappig
nee zeker net het mooiste dat is waar. we komen pas om 11 uur bij het park aan (gaan met een bus) en vanaf 17:00 uur is er een stamppotbuffet voor ons, dus dan zo wie zo opwarmen. nou we kleden ons gewoon goed aan, en dan zien we wel het wordt buiten alles om wel erg mooi weer morgen, dusikhoop dat hetniet TE koud is, zal morgeavond wel laten weten hoe het was. vroeger vond ik slagharen wel leuk, is al wel minstens 5 jaar geleden dat ik er voor het laatst was.
Vorig jaar zijn we naar de winterslagharen geweest. Het was zó koud dat ik nooit meer naar een pretpark ga in de winter. Hopelijk valt het bij jullie morgen mee!
Brrrrrrrrrrrrrrrrrr we zijn weer thuis, het was een mooie dag, koud maar mooi, in de winter naar een buitenpretpark nooit meer haha. maaar al met al is het me meegevallen. de lichtjesparade was erg leuk, de film en het zogenaamde circus vond sven heel eng. de film vond ik wel leuk het circus noem ik een googelshow, wel mooi maar niet echt voor kleine kinderen en dat vond ik wel jamer. het buffet was bagger, ik kook zelf toch echt lekkerder,maar goed. al met al een leuk dagje, en de jongelui die mee waren hebben het erg leuk gehad hoorde ik in de bus naar huis. maar met jonge kinderen zou ik het niet weer doen.