Hallo allemaal, Ik heb even een baalmomentje! Vandaag ben ik jarig, maar vanwege het weer zegt iedereen af voor dit weekend. Zit je dan met je goede gedrag en een huis vol hapjes... Heel begrijpelijk hoor... maar wel ff balen! Sorry moest het ff van mij afschrijven!
Gefeliciteerd! Wat balen dat iedereen afzegt! Dan maar een gezellig weekendje met je man/vriend maken?!
Gefeliciteerd!! Stom is dat he?! Mn neefje had t ook altijd, erg jammer. Maak er een leuke avond van!
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga een lekker weekendje met mijn mannetje tegemoet! Hij had een paar leuke cadeautjes voor mij gekocht... Hopelijk krijg ik het grootste cadeau over 12 dagen... een positieve test
Vind je dat begrijpelijk? De wegen zijn prima te doen, er valt verder geen sneeuw meer en er wordt genoeg gestrooid. Dus snap niet zo goed waarom iedereen af zegt? Wel erg jammer inderdaad, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Zeker balen en eigenlijk een beetje niet begrijpend. Waar woon je? Misschien kunnen wij je hapjes komen opeten haha
Proficiat! En als mensen het weer zien als ideale smoes om onder je feestje uit te komen, wil je daar niet eens een feestje voor geven toch? Ik zeg goede films, dekentje, kaarsjes en de open haard, heerlijke hapjes erbij, je lief er bij.. Voilà
Gefeliciteerd meid!! Echt balen inderdaad.. Ik heb het ook.. mijn zusje heeft met heel veel liefde een babyshower voor mij georganiseerd voor dit weekend, maar zij krijgt ook de ene afzegging na de andere binnen zogenaamd vanwege het weer.. Erg jammer! Toch een fijne verjaardag gewenst!
Gefeliciteerd. Snap goed dat je baalt. Misschien dat ze toch nog besluiten om te komen. Wegen in het noorden zijn wel redelijk schoon
Vervelend! Ik had het vorig jaar, toen was het mistig.. Zit je dan met al je gebak Maar de wegen zijn toch prima te doen.. Jammer zeg! Maar lekker met z'n tweeen gezellig maken!
Wat belachelijk zeg, de wegen zijn in friesland prima te doen. Wat sneu!! ik zou ze volgend jaar niet weer uitnodigen
Allereerst van harte gefeliciteerd! Snap je gevoel heel goed, hebben wij ook gehad een paar jaar geleden. Voelt toch niet leuk en we moeten met zijn allen is niet te flauw doen over die sneeuw... Maar goed, daar staan we allemaal anders in geloof ik.... Veel plezier dit weekend!
gefeliciteerd en snap dat je baalt. mijn zoontje is 20 december jarig en de laatste 3 jaar heeft ook hij veel sneeuw gehad op zijn verjaardag waardoor mensen afzeggen en dat is zeker niet leuk!!! hopelijk heb je nog een leuk weekend verder!
oke hier waren de wegen prima te doen en zit ook in friesland. zover ik het in de gaten heb gehouden sneeuwde het alleen vanochtend xcuwat maar ook niet schrikbarend. wegen zijn hier ook vrij allemaal jammer zeg klinkt meer als excuus om niet te komen. in ieder geval gefeliciteerd