Hier word ik dus boos om!! en ben echt nooit boos!!

Discussion in 'De lounge' started by Cynnie1984, Dec 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Hey Meiden,

Gisteren het goede nieuws verteld aan me vriend, (mama die geen kanker heeft godzeidank) ik heb hem echt gelijk gebeld is toch logisch.....

nou het blijkt alleen voor mij logisch te zijn....

Gisteren half 6 in de avond...mijn mobiel gaat ik neem op heeft Timo bij me sm per ongeluk mijn nummer gebeld...kan gebeuren toch :). Dus ik hang op en belt ze even op.

Ze zegt het je je vriend gesproken....uhm nee waarom dan.. nou uhm Timo heeft een ongelukje gehad hij is met zijn hoofd ergens tegenaan gevallen daardoor moest hij naar de dokter en is zijn wond daar gelijmd. Ok fijn dat ik het weet...

Na het ophangen was ik dus echt laaiend ik bleek gewoon werkelijk de laatste te zijn die op de hoogte gebracht was....zelf mijn ouders en me zusje wisten het al iedereen behalve ik!!!!!

Dus gelijk me vriend gebeld......en hem ff flink de huid vol gescholden wat denkt ie wel lul de behanger!!! jullie kunnen al raden hoe hij reageerden hij reageerde dus zoals je waarschijnlijk kunt verwachten van mannen :S

Er is toch helemaal niets aan de hand schatje alles is toch weer goed, maak je niet zo druk joh.....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

laaiend!!!!

MANNEN!!!! grrrrr :x

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Daar zou ik ook héél boos om worden! Tsssss.... mannen!
    Hoe is't nu met t kleine mannetje?

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam

alsof er niets gebeurd is...maar aan de pleister is te zien dat er wel wat is ;)

ojah en trui aan en uit doen enzo vind hij nu niet zo fijn....

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou dit vind ik ook wel heel raar! Zou ook pissed zijn

5. giraf

giraf Niet meer actief

OH! Daar zou ik dus ook bloedlink van worden :x

Hoop dat je mooie mannetje snel geneest!

(en je andere man zou ik piemel.straf geven;):D:p)

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh wat fijn van je moeder, gelukkig maar! Maar jeetje dat van je zoontje, ja daar zou ik ook wel boos om zijn, jij hoort toch van dat soort dingen op de hoogte te zijn vind ik.

(Dom iets trouwens: Ik lees jouw berichten met een Rotterdams accent in mijn hoofd :') Ok dat was even random, maar ik moest het even kwijt haha)

7. giraf

giraf Niet meer actief

En wat ontzettend fijn dat je moeder die rotziekte niet heeft!! :)

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    dat is gisteren al gelukt....hij wou dus een move doen toen we net naar bed waren gegaan....ik zo van : Wat dacht je zelf....denk je nou werkelijk dat ik zin hem om met jou een potje te spelen.....;)

Net ff voor de zekerheid de dokter nog ff gebeld...omdat ik natuurlijk de dokter niet zelf heb gesproken wit ik dus niet hoe lang die pleister erop moest blijven.....nou die mag er morgen pas en en hij mag 2 dagen niet in bad....dat dacht ik al dus gisteren al niet in bad geweest ;)

Maar hij heeft er echt geen last van hij is nu aan het skippykoeien achter me :)

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Whahaha praat wel een beetje plat :) dus past wel bij me:p

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Daar zou ik dus ook niet blij mee zijn nee!!!!

11. Magne

Magne Actief lid

Feb 9, 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Ja, ik ken ook zo iemand die dat soort dingen nooit belangrijk genoeg vond om door te geven. Ik snap dat niet en werd daar ook altijd enorm boos van!

Maar blijkbaar is het bij sommige mensen zo dat als het 'goed' afloopt, dat je dat dan niet meteen hoeft te vertellen of zo...

12. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Nee, zou hier niet gewaardeerd worden en ik zou dat dus ook eens goed laten merken. Als mijn kind naar de dokter moet als hij ergens anders is, wens ik dat te weten, het is er toch een uit mijn productielijn!!!

Gelukkig heeft je mannetje er zelf niet zo'n last van, daar heb je de moeder dan weer voor ;)

En ook altijd zo mooi he, die mannen die dan nog denken een bed beloning te krijgen... Naïef soort mens haha

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje nee ik zou hier ook heeeeel erg boos om worden.
    Voor hetzelfde was het wel ernstig geweest...
    Maar gelukkig is het niet zo.;).....mannen jonge jonge!;)

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    zou ik ook echt link om zijn !!
    mijn moeder belde al toen ze met me zoontje nar de hap ging vanwege zijn ooronsteking gewoon omdat ze het niet vertrouwde

15. giraf

giraf Niet meer actief

Mooi omschreven :D:D

16. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ernstig of niet ernstig, ik wil zoiets weten!!!
    Dus ook hier wordt zoiets echt niet gewaardeerd.

Wel heel fijn om te lezen dat je moeder die ^*%*^% ziekte niet heeft!!!

17. All Mine

All Mine Bekend lid

Feb 22, 2009
    913
    0
    0
    NOP
    zoo daar zou ik ook super pissig om zijn! Kan me niet voorstellen dan manlief dit bij mij zou flikken!

18. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

Jan 7, 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Oei, ik zie eerlijk gezegd mijn man er ook wel een beetje voor aan...
    Hoop dat hij dat nooit flikt, want dan ben ik ook pislink hoor!

19. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Tja kweet niet hoe de verstandhouding is, maar stel ik zou aan het werk zijn en sven krijgt zo iets, dan is manlief capabel genoeg om in te schatten of het ernstig is of niet, bij dat laatste hoef ik niet direct gebeld te worden, maar goed ik heb 100 procent vertrouwen in mijn man en de verzorging van onze zoon. andersom net zo, bij een klein ongelukje hoef ik hem ook niet direct te bellen, dat ziet ie bij thuiskomst dan wel.

bij ernstige dingen gelijk bellen natuurlijk.

fijn dat je moeder die rot ziekte niet heeft.

20. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Aarrghh ik ken het!!!

Ik belande regelmatig in het ziekenhuis vanwege hevige buikpijn.
    Ik moest weer op controle bij de chirurg.. De beste man zag dat ik me echt niet goed voelde en kwam met de mededeling, ga maar gelijk door naar de spoed dan maken we een echo en ct en dan weet ik zeker dat je vanavond nog geopereerd wordt!

Wie heb ik als eerste gebeld? M'n papa haha.. En toen heel cool m'n vriend van joh ik ik lig weereens op een heerlijk bedje in het ziekenhuis en ze zeggen dat ik straks geopereerd wordt.. Zie je kans om strakjes... Hierheen te komen?? Doe maar rustig aan hoor paps is al hier..

Toen was die laaiend... Tsjaaaaa moet je maar niet het zelfde flikken.. Ik kreeg even tussen neus en lippen te horen een paar maanden geleden dat hij een koolmonoxide vergiftiging had en "eventjes" naar het ziekenhuis was gebracht om aan het zuurstof te liggen..:D

Mannen...

Share This Page