Je hebt minimaal 21 dagen voor de vaccinatie corona gehad (met bewijs positieve PCR-test) en je hebt één dosis van een door de EU goedgekeurd vaccin ontvangen. Dit bewijs is geldig vanaf de dag van de vaccinatie tot maximaal 360 dagen. Dit is wat er staat online, dus ik denk dat het goed is. Mocht het niet zo zijn haal ik de booster daar wel, wil hem toch sowieso hebben ( niet voor de 2g overigs )
Dit haal ik van skiinformatie.nl waar de maatregelen in het Nederlands staan want mijn Duits is slecht
Weet iemand of er app is waar je alle herstelbewijzen in kan zetten? Nu heb ik alleen mn eigen via de NL app op mn telefoon. Werkt die sowieso in Oostenrijk?
In Frankrijk zijn 2 vaccinaties slechts 7 maanden geldig, gaat in januari in. Dus 7 maanden na je laatste vaccin. Daarna vervalt de qr code
Je kan in de green pass app het uploaden. Ik heb internationaal geopend, foto met ander toestel gemaakt en met me eigen toestel en de app de qr code gescand. Je kan er meerdere uploaden ook die van je partner of kinderen
Ja die heb ik er op gezet.. Maar misschien ook alles ff uitprinten. Paar weken terug was me broer in Parijs en is zijn telefoon gestolen met zijn qr codes... kon dus niks meer... Wel jaloers hoor dat jullie nu gaan... ik ben benieuwd naar gebruik.. vrees het ergste...
Heerlijk die voorpret al haha. Hier ook de qr codes uitgeprint. Zag de sneeuwverwachtingen voor volgende week vrijdag, zal je zien op de dag dat je gaat rijden haha. Verder alles al klaar leggen, wat hebben we nog nodig, zaterdag de laatste dingen even shoppen. Aftellen!
kan nog alle kanten op hoor. In ons gebied geven ze helemaal niks op. Pas na de kerstdagen. Tot die tijd kaiserwetter volgens de voorspellingen.
Ja joh het is nog ver weg. Maar je zal altijd zien, dagen super mooi weer en dan op de dag dat je door de Fernpas moet het gaat sneeuwen
Pffff wij hebben gisteravond besloten dat we zondag tot vrijdag weggaan. Dan hebben we dit maar gehad en dan afwachten wat februari gaat doen... Man gisteren bezig geweest om alle spullen van zolder te halen. Ik lig vanaf 5 uur al wakker om nog een onderkomen te vinden. Nu iets gevonden in Brixen. Ben helemaal hieperdepiep..... Nog heel veel regelen aankomende dagen, morgen namelijk een volle planning...
Zijn jullie nog bang dat die EU top roet in het eten gaat gooien? Wij gaan al over 6 dagen, maar nu toch weer een beetje stress.
Klein beetje wel ja…. Wij gaan naar Frankrijk en die hebben toch hun eigen regels. Zo hebben ze voor de Britten ook weer extra regels ingebracht. Maar, ik heb wel zo veel zin al! We vertrekken waarschijnlijk donderdag, dan rijden we met een extra overnachting, met de bedoeling dat we dan zaterdag vroeg al aankomen en zaterdag al de hele dag kunnen skiën! Heerlijk!
Nee hoor dit doet de huisarts niet. Ik werk in een huisartsenpraktijk en gisteren 2x deze vraag gehad. Mensen die een booster in het buitenland halen moeten dit zelf regelen met de ggd in Utrecht. Nummer is al dagen onbereikbaar en op de site van het rivm staat duidelijk dat boosters die in het buitenland zijn gezet nu nog niet in de corona check app kunnen worden gezet. Iedereen die geboosterd is in het buitenland wens ik veel succes met het regelen van hun nederlandse QR code