Duitsers met kinderen hebben ook veel geannuleerd, omdat de kinderen terug in quarantaine moeten (als ze geen 2g zijn).
Las ik inderdaad, persoonlijk annuleer ik de vakantie liever. Ga kijken of dit kosteloos kan. Ben er eigenlijk wel klaar mee, wat verzinnen ze straks weer.
Bij ons is deze al doorgeschoven van vorig jaar, anders hadden wij niet geboekt en voor volgende winter boek ik ook niet. Ik mis echt de hele voorpret.
Wat een gedoe allemaal en die regels veranderen ook aan de lopende band. Wij gaan pas in de voorjaarsvakantie, we kunnen 2 weken van tevoren nog annuleren.
Mijn collega heeft 1,5 week terug pas geboekt voor over een week en kan waarschijnlijk ook niet. Dan denk je het last minute te boeken, is het nog 10 keer veranderd.
Wij rijden nu van Brixen naar westendorf, en zie hier dus allemaal Nederlanders aankomen.... @nelta hoe is het op de weg?
Prima te doen. Wij zijn nu net boven Munchen, genoeg nederlanders op de weg, maar zeker geen file. Gisterenavond alleen een half uur stil gestaan bij Frankfurt.
Fijn!!!!!! Heel veel plezier!!! Wij morgen nog tot uur of 15 en dan weer richting huis..... Ben benieuwd hoe de jongste het morgen gaat doen met ons mee de berg op....
Nee ook nergens last van. Zelfs met de politie op de Fernpas staan praten. Ze vroegen nergens naar, en zijn vooral blij dat we nu konden komen ipv zaterdag. Er ligt gelukkig veel sneeuw en volgende week lijkt het goed te gaan sneeuwen weer. Geen regen of hoge temperaturen hier, zal ook wel door de hoge ligging komen en omdat we in de Inner alpinen zitten.
Jullie gingen richting kaunertal, toch??? Weet het niet zeker meer........ Fijn dat jullie ook gewoon goed zijn aangekomen, en dat jullie lekker kunnen genieten
Misschien handig om te weten dat vannacht aan de grens bij Oostenrijk alles al klaar stond voor de komende controles. Zal wel lange files gaan opleveren.
Ik kom helaas niet verder dan mijn eigen huis en een wandeling met de honden. Maar familie is gisteravond naar Oostenrijk vertrokken.