Wintersport 29 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Michelle27, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle27

Michelle27 Actief lid

27 apr 2013
    186
    19
    18
    Vrouw
    Drenthe
    Wij gaan op wintersport als ik 29 weken zwanger ben. Ik voel me nu (22 weken) prima. Met wel snel last van harde buiken. Ik ga natuurlijk niet skiën maar mijn vriend en dochter wel. Ik vind het best wel eng. Straks gebeurt er wat, krijg ik complicaties of glij ik uit door de gladheid...
    Ja ik ben overbezorgd. Hoe groot is die kans denken jullie? Zijn er meer dames zwanger op wintersport gegaan? En hoe vonden jullie dat?
    Mij lijkt het ook wel saai... Lang wandelen kan niet want ik heb bekkeninstabiliteit. Maar gelukkig gaan we naar een hotel midden in het centrum, dus winkels zat:p

Hoe zijn jullie ervaringen? Of durfde jullie een vakantie niet aan met 29 weken?

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik zou idd wel mee gaan, zoals jij nu doet, maar niet meer de piste op, dat zou ik zelf te gevaarlijk vinden. Is niet dat ik mijzelf niet zou vertrouwen, maar er zijn zat debielen daar op de piste die er niks van kunnen ;)

Je zou van die spikes kunnen kopen bij de ANWB. Die doe je onder je schoenen waardoor je meer grip hebt.

Twee jaar geleden ben ik op wintersport geweest en vlak daarvoor werd ik onverwachts geopereerd aan m'n knie en kon dus niet de piste op. Helaas geen inspirerend dorpje en geen winkeltjes in de buurt. Ik had m'n laptop mee genomen en kon via de WiFi tv kijken op m'n laptop. Neem een paar goede boeken mee en ik neem aan dat je partner en dochter tussen de middag thuis komen lunchen? Zo heb je weer wat onderbreking.

Heel veel plezier iig!

3. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad ook van die spikes onder je snowboots doen en wel je skistokken meenemen.
    In het dorpje zijn ze misschien niet nodig, maar als je onderaan de piste staat voor je dochter is het wel prettig.
    Misschien zijn er wel lekkere beautybehandelingen boeken.
    Lekker meegaan, idd een paar goede boeken mee.

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik zag de titel en schrok even!
    Maar als je idd de laten niet opgaat lijkt het me geen probleem joh. Gewoon goede snowboots of warme wandelschoenen aan, met extra grip, en een beetje oppassen.

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik zou lekker mee gaan maar verder niet de piste op inderdaad, dat lijkt me eng..

Deel Deze Pagina