Frankrijk; campings met betaalbare stacaravan/blokhut

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juf Mariska, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Hallo allemaal,
    Wij willen weer eens gaan kamperen in Frankrijk. Manlief wil in een tent, maar een stacaravan of simpele blokhut vind ik ook een optie. Het moet wel betaalbaar zijn. Omdat ik in het onderwijs werk, moet ik in het hoogseizoen. Dus we kunnen niet meer dan 500 euro per week uitgeven aan de accommodatie. Verdere wensen zijn: zwembad of meertje bij de camping. Kindvriendelijk en niet al te groot.
    Hoop van jullie te horen, Mariska

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Moet het echt in Frankrijk zijn of mag het ook Italië zijn?

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ik lees mee ;) :)

4. senta

senta Niet meer actief

Kijk eens op vrij uit. Veel mogelijkheden.
    Wij hebben 2 keer op rij via hun geboekt en beviel erg goed, geen super de luxe accomodatie, maar normaal degelijk netjes onderhouden, vele mogelijkheden, tenten, stacaravans van alles en nog wat vele campings en of parken beschikbaar en leuk betaalbaar. Er staat mij iets bij over vroegboekkortingen en dat soort dingen.

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij zijn van de zomer hier Domaine de Chadeyron, entre cévennes et provence geweest. Voldoet aan al je wensen: zwembad, klein/niet te groot en kindvriendelijk.

De eigenaren (een NL man en FR vrouw) zijn vreselijk aardig en bereid je met van alles en nog wat te helpen.

Ik weet niet precies wat de tarieven in het hoogseizoen zijn, maar in het naseizoen betaalden wij ca. € 500,-- voor 2 weken in een stacaravan met 3 slaapkamers.

6. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Italie zou ook nog kunnen .... moeten dan wel via Frankrijk (daar wonen mijn ouders) om onze katten daar te laten logeren.
    Maar alle ideeen zijn welkom!

7. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Dat is inderdaad betaalbaar, MAAR .... in hooseizoen bijna 800 euro per week!!!! Dat vind ik echt te duur. Als we met eigen tent gaan, dan betalen we dat voor 3 weken weg! Maar weet niet of ik het zie zitten om te gaan kamperen met een 3 jarige en een baby van 9 maanden.

8. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hi Mariska,

Wij hebben vorig jaar (in het laagseizoen weleenswaar) een huisje op een Franceloc camping geboekt, dat is ons goed bevallen. De mensen op de camping waren vriendelijk, het zwembad had een glijbaan en het huisje schoon en netjes onderhouden.
    Ik heb even snel gekeken (gewoon een willekeurige datum in augustus aangeklikt) zie even snel twee campings waar ze een zwembad hebben en die binnen het budget vallen. Misschien heb je er iets aan?

resultats Campingvakanties met Franceloc. Boek de leukste vakanties online!

9. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Bedankt voor de moeite, ik ga gelijk even kijken!

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wanneer in de zomervakantie moet je weg? Ik zit ook in het onderwijs (regio midden) en wij gaan dus nu vrij laat, omdat de rest van NL dan alweer (bijna) naar school gaat. De prijzen zakken dan alweer.
    Als je als 1e vakantie hebt, dan is het soms lonend om meteen weg te gaan, voordat de rest van NL vakantie heeft.

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Er was laatst iemand die in een topic opende dat het ook erg veel geld kan schelen als je via een buitenlandse site boekt, een duitse site bijvoorbeeld. Hun school vakantie zijn anders en daardoor zijn die prijzen anders.

12. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Dat zijn nog eens goede tips!

Deel Deze Pagina