Mijn onderrug is me "zwakke" plek.Ik heb al een keer spit gehad en ben er ook al meerdere keren doorheen gegaan.Ook heb ik 2 keer een spierverkramping tussen mijn schouderbladen gehad.Erg pijnlijk allemaal Nu was het gisteravond weer zover,ik ging weer door me rug :AUW! Maar nu mag ik dus geen pijnstillers ivm mijn zwangerschap.Ik laat vriendlief me wel insmeren met sportgelei en ik gebruik me pittenzak, die verwarm ik even in de magnetron.Ik weet dat ik wel paracetemol mag innemen, maar zelfs dat durf ik niet Toch ben ik bang, dat wat ik wel doe om de pijn te verzachten,ook allemaal niet goed is voor de beeb. Wie herkent dit probleem? Liefs van een kneusje Fijn hoor, heb ik een weekje vrij( we wilde gaan beginnen aan de babykamer)en dan kan ik weer eens geen kant op!Ik voel me echt wel heel errrug zielig
Je mag echt paracetamol innemen meid. Mijn vriend is apotheker en het is absoluut niet schadelijk. Gewoon innemen meid. Ik heb ook dagelijks last van mijn rug al 5 maanden. In mijn stuitje, mijn onderrug en onder mijn schouderbladen. Ik wissel heel veel van houdingen, ik ga zwemmen (dat verzacht) en niks meer zwaar tillen.
Dankjewel meis voor je snelle antwoord.Ik heb net een halve paracetemol ingenomen Ik had vanmorgen de dokter gebeld en die moest ik net terug bellen. Ze vertelde me dat ik 3x2 paracetemol per dag in mocht nemen! Dat zijn er dus 6 per dag En regelmatig een warme douche, voor het naar bed gaan een warme kruik en insmeren met sportgelei mocht. Ik probeer het met deze tips dus maar uit te zingen, en hoop dat het heel snel weer weg is.Pfffff, en jij hebt al 5 maanden last van je rug. Ik krijg "normaal" alleen last als ik moe begin te worden. Nu je het zegt van je stuitje, daar had ik van het weekend last van. Ik zei dat nog tegen me vriend, als dit maar geen voorteken is dat ik weer last van me rug krijg. Zou dat er dan toch mee te maken hebben? Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer eens ga zwemmen.Is idd wel heel erg goed voor je. Ik was er al mee begonnen, vlak voor ik weer zwanger raakte en toen durfde ik niet meer, ook bang dat het kwaad kon voor me zwangerschap Toch maar weer gaan proberen dus!Het is natuurlijk wel goed als ik dat weer ga doen. Dan maak ik me rugspieren ook weer wat sterker. Ik word er tenslotte niet lichter op Ik wens jou ook heel erg veel sterkte en nogmaals bedankt. Liefs, mussie
Ja je mag de maximaal hoeveelheid paracetamol op een dag innemen. Zwemmen verlicht echt de pijn, je bent natuurlijk gewichtloos. Ik zwem 2 keer per week. Ik zit tegenwoordig ook alleen op stoelen en niet meer op de bank. Jij ook succes meid
He die mussie, hoe gaat het nu? ik heb ook last van spit ik heb vroeger een ongeluk gehad, daardoor zijn er wervels verschoven. Als ik veel last heb van spanningen enzo, of te veel moet tillen dan krijg ik er last van. heel vervelend. Maar ik moet juist blijven bewegen als het er weer in is geschoten. Gelukkig heb ik erniet veel last van maar toch. Ik weet ook niet hoe dat straks gaat als ik zwanger ben, ik kan je ook niet echt helpen sorry ik gebruik altijd paracetamol anders is niet om uit te houden. En van die warmte pads. Ik wens je veel succes toe en een fijne zwangerschap verder. jennie72
Dankjewel lieverd, het gaat nu wel weer, idd in beweging blijven, hoe vermoeiend dat soms ook is. Ik heb het ook voornamelijk met spanningen en als ik moe ben. Maar goed het is gewoon heel erg vervelend maar daar weet jij dan ook alles van. Gelukkig krijg ik nu weer fysio, ik hoop dat het een beetje helpt.Maar hoe dan ook, mijn rug is en blijft toch een zwakke plek Dankjewel voor je berichtje Ik wens jou ook heel veel succes! Liefs, mussie
Hoi mussie, heel veel sterkte met je rug. ik kan je niet helpen want daar heb ik gelukkig geen last van. gr chantal.
Dankjewel lieverd. Gelukkig maar dat je er geen last van hebt. Is echt waardeloos! Maar zoals ik al schreef, het gaat gelukkig weer een beetje beter We spreken elkaar snel weer Liefs, mussie