Betaalbaar, verzorgd hotel/B&B centrum Amsterdam

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Saar22, 14 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een verzorgd en betaalbaar hotel in Amsterdam Centrum. Ik regel een nachtje weg als verrassing voor mijn man en we gaan lekker 2 dagen museums bekijken (rijksmuseum, van Gogh, Anne Frank huis). Het duurt nog even maar ik was vast gaan speuren en ik zie echt door de bomen het bos niet. Daarnaast zijn veel hotels echt prijzig of echt buiten het centrum. Dus wie heeft er goede tips. Ik vind 150 euro voor een nacht al best wel veel.
    Diner hoeft er niet bij in te zitten, uitgebreid ontbijt vind ik dan wel weer heel leuk. Dus kom maar door met tips.

2. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Als je ver van tevoren boekt, scheelt het een hoop geld. Ik ga altijd naar booking.com en selecteer op prijs. Dan kan je de hotels bekijken die daaraan voldoen :) veel plezier!

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Hotelaanbiedingen.nl
    €60 voor een kamer en vaak incl ontbijt.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reactie.
    Bij hotelaanbiedingen.nl kom ik alleen hotels tegen of 20 metrominuten van het centrum of in Haarlem.
    Booking.com ga ik nog even verder speuren. Ik blijf die hotelwebsites maar chaotisch vinden:) Maar misschien komt het doordat het lang geleden is dat we samen weg zijn geweest (meer dan 3 jaar).

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb gister nog geboekt op Booking.com. Ik selecteer daar op prijs en op gebied waar ik wil zitten. Ik heb dan nu geboekt bij Holiday Inn Expres omdat we weekend Amsterdam gaan doen en ook naar Ziggo Dome. En Holiday Inn is daar tegenover.
    Maar ik denk dat je toch in de buurt van 150 euro per nacht gaat zitten als je echt in het centrum wilt.

6. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben laatst in hotel spa zuiver gezeten, spa + city arrangement
    Bekijk de hotelarrangementen van Zuiver - Zuiver

We wilden graag naar het Rijksmuseum en hebben ook kunnen genieten van de Spa. Hotel zit op ongeveer 10-15 min met de bus van Leidseplein

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Conscious Hotel Museum Square, Amsterdam, Netherlands - Booking.com

Deze komt nog het beste in de buurt voor Eur 130,- p/n. Goede locatie in elk geval! :)

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#9 Saar22, 16 sep 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2015
    Bedankt dames, ik ga vanmiddag weer eens lekker verder speuren.
    Weet iemand of het de moeite is om kort van te voren te boeken?
    Anders toch maar een andere bestemming zoeken.

Best lastig om iets leuks te vinden. Volgens mij zijn we 6 jaar geleden voor het eerst en het laatst in een hotel geweest. Daarna is het er om financiele redenen en de geboorte van de kids niet meer van gekomen. Dus wil het wel een klein beetje bijzonder laten zijn ofzo. :) Eisen en een budget werken sowieso al niet geloof ik.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb nu een lijstje gemaakt mbv hotelspecials. Allemaal rond de 100-150 euro. Ik denk dat ik toch maar door de zure appel ga heen bijten.
    Iemand ervaring met 1 van onderstaande hotels?
    Conscious Hotel VondelparkHotel washingtonNH Amsterdam SchillerNh Amsterdam museum quarterNH Amsterdam centreHotel nicolaas witsenHotel clemens amsterdamBilderberg hotel Jan Luyken

10. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Waarom trouwens per se in het centrum centrum? Dat is hier eigenlijk helemaal niet leuk haha, veel te toeristisch.. Je kunt beter in een wijk net naast het echte centrum zitten, Amsterdam is zo groot niet.

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik zou er ook gewoon buiten gaan zitten. Als je een hotel bijv. in de buurt van Olympisch stadion neemt, kun je daar gebruik maken van Q+R. Dat is 1 euro per dag als je ook gebruik maakt van de OV kaart naar het centrum voor 5 euro. Dus totale kosten 6 euro per dag!
    Zover is het niet met de metro of tram.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik wil gewoon graag alles lopend kunnen doen. Gaat me niet om de kosten, maar gewoon om de sfeer. Als ik in Amsterdam ben, ben ik ook toerist:D Ook vind ik het erg prettig om 's ochtends op tijd bij het rijksmuseum te zijn zonder daar al te veel moeite voor te moeten doen. Het gaat me dus puur om de afstanden.
    Ik ben ook van plan om met de trein te gaan. We kunnen dan de eerste dag rustig richting vondelpark wandelen via allerlei leuke plekjes en de volgende dag vanaf het rijksmuseum weer terug.

13. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Air bnb is een goeie optie!

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt voor het idee Nahla, maar dan ben ik ook over de 100 euro kwijt in die omgeving. Dan zit ik liever in een mooi hotel:)

15. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #16 maansneeuw, 18 sep 2015
    Laatst bewerkt: 18 sep 2015
    Ik heb voor mijn stage eerder dit jaar wel eens een hotel voor mensen moeten boeken en was zelf erg te spreken over de service van Hotel Le Coin! Mooie locatie, (toen) goede prijs voor heel luxe kamers (Tweepersoonskamer Groot) en heel goede reacties van de gasten gekregen! Ontbijt was ook echt top.
    Misschien is dat nog wat?

Wel het handigst om telefonische even contact met ze op te nemen, ze zijn - is mijn ervaring in elk geval - erg behulpzaam en duidelijk. Hun website werkt volgens mij niet helemaal mee.

Verder ook op mijn goedkoop-en-centrumlijstje:
    Hotel Rokin en het Rho Hotel.
    Maar die zijn volgens mij wel iets minder luxe dan Le Coin.

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
  17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Maansneeuw: bedankt. Dat hotel ligt ook wel heel mooi centraal. Ik ga vanmiddag nog even kijken/informeren hoe duur dat hotel ongeveer komt, de website werkt inderdaad niet mee. Bedankt voor de info.

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Deze link had ik idd al gepost, leek mij ook een leuk hotel met perfecte locatie! :)

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hotel le coin lijkt me prachtig en ligt heerlijk centraal maar kost 250 euro voor die nacht:$ Doen we maar even niet. Leuk stuk over het conscious hotel inderdaad.
    Ik heb nog geen beslissing genomen, want mijn man zit elke keer naast me. Ik heb nog even de tijd gelukkig.

Deel Deze Pagina